Estic feta un lio!!! (nom per la meva patufa)

muflona l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 23, 2008 7:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
A mi Abril és el que més m'agradava de tots. És un dels noms de nena que més m'agrada, després de Mar i Júlia. Jo tindré un Jordi.
Ei, us passo una web del departament de Justícia amb els noms i tot això i enllaços a l'estadística de cada nom:
http://www6.gencat.net/dji_cercanoms/sc ... canoms.asp
Ei, us passo una web del departament de Justícia amb els noms i tot això i enllaços a l'estadística de cada nom:
http://www6.gencat.net/dji_cercanoms/sc ... canoms.asp
Hem alletat 19 mesos!
Per cert, a la web aquesta que us posava, si poseu algun nom que ells no tenen registrat us posa:
"La legislació actual permet inscriure qualsevol nom, tret dels pejoratius, els diminutius, algunes variants i els que creïn confusió respecte del sexe del nadó."
Per tant, si us posen alguna pega al registre podeu dir-los que es llegeixin les normatives actuals ;)
"La legislació actual permet inscriure qualsevol nom, tret dels pejoratius, els diminutius, algunes variants i els que creïn confusió respecte del sexe del nadó."
Per tant, si us posen alguna pega al registre podeu dir-los que es llegeixin les normatives actuals ;)
Hem alletat 19 mesos!
- Guita
- :: girafa

- Entrades: 2349
- Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
- Ubicació: Baix Montseny
- Contacta:
hola jim
Ei Jim ens trobem a un altre forum jejejeje. JO també estic al questionem!!! i allà ja et vaig respondre lo dels noms recordes?
Com ho portes? ara he llegit que heu triat Abril molt bé! molt bonics i a més lliga amb Laia... hi ha les mateixes vocals!!!
Com ho portes? ara he llegit que heu triat Abril molt bé! molt bonics i a més lliga amb Laia... hi ha les mateixes vocals!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 66 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |