tres cadiretes en un cotxe

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
anna09
:: papallona
:: papallona
Entrades: 108
Membre des de: ds. nov. 08, 2008 8:23 pm

tres cadiretes en un cotxe

EntradaAutor: anna09 » dt. maig 10, 2011 2:59 pm

Hola!
Escric perquè tinc una nena de dos anys i ara estic esperant bessons.
Tenim un renault megane familiar i no tenim intenció de canviar de cotxe. Volia saber si algú de vosaltres sap algun model de cadiretes que em permeti portar els tres nens al cotxe. Segurament quan els bessons vagin a la cadireta, la nena ja tindrà una mica més de tres anys i ja podrà anar amb la del grup següent que crec que és grup 2.
Alguna de vosaltres us hi heu trobat? quins models heu provat?
MONN
:: tigre
Entrades: 702
Membre des de: dt. juny 03, 2008 4:18 pm

Re: tres cadiretes en un cotxe

EntradaAutor: MONN » dt. maig 10, 2011 9:39 pm

Hola Anna,

Jo tinc el revés que tu, dos bessons que ara tenen dos anys i una nena que té un mes. Teniem un Skoda Octavia però no hi cabien tres cadiretes i ens hem canviat el cotxe per un Citroen C4 Gran Picasso. Va de conya i no és car per ser una monovolum. Ara la petita va amb la maxi cosi davant en direcció contraria a la marxa però d'aquí uns mesos, quan vagin els tres darrera canviaré les cadiretes dels bessons per les de Grup II i una de les que tinc per la petita. Hi caben bé a darrera i a més, aquest cotxe és 7 places, vull dir que el maleter és gran i a més hi ha dos seients més. El de la casa Renault també està bé i el Touran de la Volkswagen també però aquest ja arriba als 30.000 euros, és molt car. El Citroen ens va costar uns 24000 euros, full equiped, això sí.

Espero haver-te ajudat i felicitats per la canalla!

M.
Imatge
Imatge
MONN
Entrades: 702
Membre des de: dt. juny 03, 2008 4:18 pm

EntradaAutor: MONN » dt. maig 10, 2011 9:46 pm

Osti, ara veig que demanaves models de cadiretes....i no de cotxes! Perdona. Gairebé totes són estandards, varien de pocs centímetres. Vaja, ho vem estar mirant, pot ser que se'ns n'escapessin però vem acabar decidint canviar el cotxe...Disculpa el despiste.
Imatge
Imatge
mfern295
Entrades: 1
Membre des de: dc. ago. 21, 2013 11:51 am

EntradaAutor: mfern295 » dc. ago. 21, 2013 12:00 pm

Hola Anna09...

És la primera vegada que escric en el forum i veig que fa temps que vas obrir el tema.

Jo tinc una nena d'una any i mig i espero bessons, i tenim el mateix problema que vas explicar del cotxe que fa poc que ens hem comprat. Com ho vas solucionar? Vas trobar les tres cadiretes per darrera el cotxe?

marta
Nime
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Nime » dc. ago. 21, 2013 12:14 pm

Bones, pel que jo he investigat (el meu cotxe té 10 anys i tocarà canviar-lo aviat i la idea és tenir tres nens) el problema no són les cadiretes, sinó que la majoria de cotxes al darrere no tenen tres seients "reals" sino dos i mig, si el seient del mig és aquell típic amb el respatller més estret em sembla que és pràcticament impossible ficar-hi tres cadiretes...
Imatge
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

EntradaAutor: Yaiza202 » dc. ago. 21, 2013 12:29 pm

Hola,
Las sillitas son modelo estándar normalmente.....
Nosotros teníamos un Chrysler Neon y tuvimos que cambiarlo porque no nos cabían las tres sillitas ni de broma, miremos muchísimos modelos de sillita y no había manera así que con la excusa de que no cabían decidimos comprar un Dodge Nitro y cabemos los 5 perfectamente.
Ponchan
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 330
Membre des de: dc. març 07, 2012 3:53 pm

EntradaAutor: Ponchan » dc. ago. 21, 2013 1:34 pm

Nosaltres tenim un Skoda Octavia, i de moment :love: només tenim un nen, però el portem al seient del mig (ja que segons estudis és el lloc més segur) i queda fantàsticament, i als dos costats i caben dues persones ven bé!!
Imatge
Nime

EntradaAutor: Nime » dc. ago. 21, 2013 3:16 pm

Ponchan, una cosa son les persones i una altra les cadiretes; encara que sembli mentida les cadiretes ocupen més lloc d'ample que les persones adultes :ok: (sobretot si porten isofix)
Imatge
culdolla
Entrades: 1562
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 11:01 am

EntradaAutor: culdolla » dl. ago. 26, 2013 12:54 pm

pel que fa a les cadiretes de grup 2 vigila sobretot amb la romer que porta els coixins laterals, aquestes ocupen més que les normals i segur que no te n'hi caben tres ni de conya... nosaltres tenim 3 nens i tenim un cotxe de 3 places reals i tampoc ens hi cabrien!!!!
elena333
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dc. feb. 02, 2011 8:29 am

EntradaAutor: elena333 » dc. set. 25, 2013 3:41 pm

Nosaltres tenim també tres fills, i si el cotxe té tres seients al darrera, en principi tres cadiretes hi han de caber bé.
Amb les que s'ha de vigilar més són les del grup 2, que tendeixen a ser un pel més amples.
putxinellis
Entrades: 44
Membre des de: dv. oct. 21, 2011 4:52 pm

EntradaAutor: putxinellis » dl. ago. 24, 2015 11:12 pm

Hola Monn,
una pregunta, vas tenir algun problema per portar el maxicosi davant? Nosaltres al febrer tindrem el tercer i no sé com fer el tema cotxe, i jo havia pensat en aquesta solució temporal, fins que el gran vagi només amb elevador i per tant, puguin cabre tots 3 darrera. Merci!

MONN ha escrit:Ara la petita va amb la maxi cosi davant en direcció contraria a la marxa però d'aquí uns mesos, quan vagin els tres darrera canviaré les cadiretes dels bessons per les de Grup II i una de les que tinc per la petita.

M.
Nime

EntradaAutor: Nime » dt. ago. 25, 2015 7:32 am

Compte ara amb les cadiretes al davant; amb la normativa que entra l'1 'octubre en vigor, només poden anar al davant nens menors de 18 anys o 1,35 m si els seients del darrere van ocupats per altres nens. És a dir, si un dia portes només el nen del maxicosi, ha d'anar al darrere; si portes tots tres, pot anar al devant
Imatge
Mara17
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dt. ago. 25, 2015 8:52 am

I si darrere hi va un adult amb dues cadiretes pq les tres cadiretes darrere no hi caben? Pot anar la que falta al davant?
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
FloR
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dt. ago. 25, 2015 2:29 pm

No, les tres places del darrere han d'anar ocupades per nens.. Ens han fastidiat però bé..
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Mara17
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dt. ago. 25, 2015 4:17 pm

Doncs jo tinc tres nens que van tots amb cadira, i ocupen molt. A darrere no m'hi caben ni de conya!!!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
putxinellis

EntradaAutor: putxinellis » dt. ago. 25, 2015 11:19 pm

Doncs no li trobo massa al sentit, a no sé que sigui vendre cotxes...
putxinellis

EntradaAutor: putxinellis » dt. ago. 25, 2015 11:23 pm

He trobat aquests dos enllaços i no em queda clar això que comentàvem. Com ho veieu?

http://revista.dgt.es/es/noticias/nacio ... dzqCc5lXOQ

http://www.bebesymas.com/noticias/los-n ... to-trasero
FloR
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dc. ago. 26, 2015 9:07 am

Entenc que, per exemple, en el cas de la Mara17 pot portar al tercer fill davant ja que "no es possible la col.locació de tres cadires als seients de darrere" ja ho veig molt clar.. Com tot, suposo que seran una mica permissius només entrada en vigor la norma no? Jo no hi tinc res a fer que espero la segona i tinc un cotxe enorme ;-) però em fot no poder portar-la al davant si vaig sola i és un trajecte curt..
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Nime

EntradaAutor: Nime » dc. ago. 26, 2015 10:24 am

Jo crec que en el cas de la Mara pot seguir igual; perquè les trea cadiretes no hi caben al darrere
Imatge
ariadna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2483
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

EntradaAutor: ariadna » dc. ago. 26, 2015 11:13 am

Als EEUU fa molts anys que és prohibit portar els nadons al davant... ho sé perquè tenim un cotxe americà i no es pot desconnectar l'airbaig de l'acompanyant, precisament per això.

Tot és acostumar-se, tot i que no us negaré que el fet d'anar sol amb el nadó al darrera i a contramarxa, és moooolt complicat!
2010 & 2016

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::