Recollida de joguines.
- Lesmansdelapètal
- :: conillet
- Entrades: 365
- Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm
Re: Recollida de joguines.
Jo ho acostumo a portar a la guarde i cap problema. A Caritas del poble tampoc on posen cap problema.
- PetitaPruna
- :: puça
- Entrades: 45
- Membre des de: dl. gen. 20, 2014 3:27 pm
Hola!!
Torno a fer servir aquest fil, doncs agrairia si algú té informació actualitzada del tema. Nosaltres vivim a Terrassa així que si pot ser info al Vallès millor!!!
I si no, doncs també va bé.
Moltes gràcies!
Torno a fer servir aquest fil, doncs agrairia si algú té informació actualitzada del tema. Nosaltres vivim a Terrassa així que si pot ser info al Vallès millor!!!
I si no, doncs també va bé.
Moltes gràcies!
Hola!
Jo tambe tinc moltissims peluix. Al Cotolengo sabeu si n'agafarien?
Jo tambe tinc moltissims peluix. Al Cotolengo sabeu si n'agafarien?
Bon dia!
Jo acostumo a dur-ho a la Creu Roja i ells ho redistribueixen.
Jo acostumo a dur-ho a la Creu Roja i ells ho redistribueixen.
- Rossinyola
- :: pantera
- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
tinc entès que a centres de menors tutelats per la generalitat sí que accepten joguines i roba
Nosaltres estem passant per una molt mala etapa i ens hem apuntat per rebre joguines a la creu roja. Hem entrat a formar part del grup de families desfavorides en economia. Ens van citar pel 18 de desembre per repartir les joguines als demandants. I tal i com van arribar les families ens van reenviar a tothom a casa per falta de joguines. No se ni si arribaran per reis... M'estreno com a usuaria i no ho veig en bon pronostic. Si. falten joguines, no entenc pq no recullen les usades. No ho entenc... Pro si algu, no sap q ferne de les seves, aqui hi ha una familia interessada en recollirles. He perdut el mobil, pero si voleu,per correu... Mercès, salut i bon any a tothom!
Ostres! Quina llàstima.
Quina edat tenen els teus fills?
Quina edat tenen els teus fills?
La gran te 7 anys, la mitjana 3 anys i el nen 6 mesets. Al petit li farien falta jerseis i mitjonets tb.
D’on ets? Jo tindria alguna joguina feta servir per la de tres. La meva en té 5.
Hola,
A la parròquia de Santa Maria del Taulat (Poblenou) tenen roba de nadons per les famílies que ho necessitin. Només cal passar en horari de despatx i apuntar-s'hi i et preparen un paquet. T'ho comento perquè una amiga meva hi ha anat un parell de vegades pel seu petit d'un any.
A la parròquia de Santa Maria del Taulat (Poblenou) tenen roba de nadons per les famílies que ho necessitin. Només cal passar en horari de despatx i apuntar-s'hi i et preparen un paquet. T'ho comento perquè una amiga meva hi ha anat un parell de vegades pel seu petit d'un any.
Clar, jo visc a Tarragona.
I no tinc vehicle.
Pel que la cosa es complica...
I no tinc vehicle.
Pel que la cosa es complica...
Vaja. Em sap greu
Si algun dia veniu a Barcelona. Avisa’m
Si algun dia veniu a Barcelona. Avisa’m
Gracies per les bones intencions.
Una abraçada.☺
Una abraçada.☺
- Yosecarmen
- Entrades: 2
- Membre des de: dj. gen. 11, 2018 12:11 am
- Contacta:
Des de l'Ateneu Roig en col·laboració amb l'Agrupament Escolta l'Ubuntu estem realitzant una recollida de joguines en bon estat per nadal.
Treballo en una organització benèfica i tenen una botiga on recullen mobles, joguines i roba que la gent dona. Hi ha tantes organitzacions a Irlanda i totes tenen la seva pròpia botiga.
- vidhayakji79
- Entrades: 1
- Membre des de: dv. maig 05, 2023 7:44 am
Es veu que al cotolengo si tenen necessitat i de tot, segons m´ha dit la persona que m´ha atés al telefon. Li he deixat ben clar que era de segona ma, pero m´ha dit que els hi cal de tot.
[url="https://pikashow.fyi/"]pikashow[/url]
[url="https://ppssppgold.one/"]ppsspp emulator[/url]
[url="https://pikashow.fyi/"]pikashow[/url]
[url="https://ppssppgold.one/"]ppsspp emulator[/url]
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |