AJUT PER INFANT A CARREC
- beatrice2121
- :: formigueta

- Entrades: 64
- Membre des de: ds. ago. 04, 2012 7:10 am
AJUT PER INFANT A CARREC
Hola a totes,
Obro aquest post,perquè no he trobat cap altre que en parli.
la meva consulta és la següent. Nosaltres com d'altres families vam demanar l'Ajut per infant a carrec del departament de bnestar social i familiar de la Generalitat.
L'any passat ja vam cobrar tard, però aquest any es remeten al 012 i sesent una locució que ve a dir que està tot aturat.
Voldria saber si us heu assembentat d'alguna noticia al respecte, perquè portem molt de temps esperant, no ens informen ni hem rebut cap carta i ja estem preocupats.
Gràcies.
Obro aquest post,perquè no he trobat cap altre que en parli.
la meva consulta és la següent. Nosaltres com d'altres families vam demanar l'Ajut per infant a carrec del departament de bnestar social i familiar de la Generalitat.
L'any passat ja vam cobrar tard, però aquest any es remeten al 012 i sesent una locució que ve a dir que està tot aturat.
Voldria saber si us heu assembentat d'alguna noticia al respecte, perquè portem molt de temps esperant, no ens informen ni hem rebut cap carta i ja estem preocupats.
Gràcies.
Re: AJUT PER INFANT A CARREC
Si no recordo malament, crec que va ser per la primavera o estiu del 2011 que es va congelar les noves peticions. La gent que ho te demanat des de abans de la congelació te dret a cobrar-ho i la Generalitat te un termini de 5 anys des de la data de la sol.licitud per a fer el pagamanet de l'ajut.
- beatrice2121

- Entrades: 64
- Membre des de: ds. ago. 04, 2012 7:10 am
¡¡Em sembla molt haver d'esperar 5 anys!!
No ho havia sentit, però si és així és exagerat. Però serà 5 anys per fer tots els pagaments pendents ¿no? ¿no per fer el següent pagament?
Si hem d'esperar 5 anys per cada pagament......
Haurien d'informar de qualsevol retard i d'una data aproximada de pagament per orientar a les famílies.
No diuen res i no sabem on ni a qui hem de preguntar.
¡Impresionant!
Gràcies neuetes i nacom
No ho havia sentit, però si és així és exagerat. Però serà 5 anys per fer tots els pagaments pendents ¿no? ¿no per fer el següent pagament?
Si hem d'esperar 5 anys per cada pagament......
Haurien d'informar de qualsevol retard i d'una data aproximada de pagament per orientar a les famílies.
No diuen res i no sabem on ni a qui hem de preguntar.
¡Impresionant!
Gràcies neuetes i nacom
Hola,
El Guiu va néixer al Juny del 2009 i vam cobrar el 2010 la part proporcional del 2009.
I ara encara no hem cobrat el 2010 ni el 2011. He trucat avui i m'han dit que no hi ha data prevista de pagament...
Com estem!!
Amaiam
El Guiu va néixer al Juny del 2009 i vam cobrar el 2010 la part proporcional del 2009.
I ara encara no hem cobrat el 2010 ni el 2011. He trucat avui i m'han dit que no hi ha data prevista de pagament...
Com estem!!
Amaiam
- eliberzosa

- Entrades: 99
- Membre des de: dc. abr. 27, 2011 3:18 pm
ALGÚ HA COBRAT L'AJUDA ÚLTIMAMENT?
els meus nens son del 2009 i es l´unic pagament que vam rebre,ni 2010 ni 2011
- eliberzosa

- Entrades: 99
- Membre des de: dc. abr. 27, 2011 3:18 pm
Algunos sap alguna cosa dels diners que ens deuen????
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |