assetjament per part dels veïns

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Avatar de l’usuari
CASA
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 2:08 pm
Ubicació: Barcelona

assetjament per part dels veïns

EntradaAutor: CASA » dg. maig 19, 2013 12:58 am

Us faig arribar aquesta consulta per tal que m'orienteu de com puc procedir:

Des de fa mesos, la meva família i jo (dos menuts de 2 i 4) sóm víctimes d'insults, coaccions i mesures de pressió, per part dels veïns.

Es queixen de que fem soroll, que senten els nens a riure i a plorar...

Sóm una família educada i respectuosa i els nostres fills van a escola i cada dia van a dormir a les nou de vespre. Són nens tranquils, tot i això les habitacions d'estar totes tenen estores. Mirem de no fer cap soroll que pugui molestar. Una de les vegades que van pujar a queixar-se vem provar de parlar amb ells, per tal que entenguéssin que fem els possibles i que els sorolls que senten són del dia a dia, normals, i sempre en horari normal (abans de les 21:00 h). Mai hem fet una festa.

Avui dissabte, 18 de Maig, han vingut a trucar a la porta a les set de la tarda, i al no obrir, han continuat amb cops de puny. No hem obert, per por, però hem hagut d'aguantar insults inqualificables davant dels nostres fills. M'agradaria saber què podem fer, perquè no volem viure amb por, ni volem que els nostres fills en tinguin. No volem problemes, però ens sentim amenaçats i no sabem què fer.

Agrairia ajut
CASA l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 19, 2013 7:16 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: assetjament per part dels veïns

EntradaAutor: Tutty29 » dg. maig 19, 2013 3:11 am

Ostres CASA quins veins mes maleducats!! Jo el que faria ees cada cop que us molestessin trucar a la policia local, o gravar-ho amb el movil, no entenc com la gent( no tota) no entenen que quan hi ha canalla ja se sap que fan soroll.
Nosaltres tampoc tenim uns veins educats, va haver una temporada que algu es dedicava a treure el paper identificatiu de la bustia, fins que wl meu marit no va poaar un paper enganxat a la porta d'entrada explicant aixi que algu amb poca feina es dedicava a treure el paper! i des d'aquell dia tot esta tranquil.
Aixo ja sembla la serie La que se avecina, je je!!
Una altre cosa, heu provat de parlar amb els veins?
Avatar de l’usuari
alfonsoicecilia
:: granota
:: granota
Entrades: 223
Membre des de: dc. maig 25, 2011 6:47 pm

Re: assetjament per part dels veïns

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. maig 19, 2013 7:30 am

´Jo ho tindria claríssim. No us acobardeu! en una situació com la d'ahir haurieu d'haver trucat a la policia. Aquests veïns pot ser que siguin molt valents davant d'algú que té por... però si hi planteu la policia pel mig, que sigui ella qui els expliqui que podeu fer vida normal i que a menys que sigui tard i feu soroll no tenen res a fer.
Si torna a passar els hi heu de plantar cara. Els nens tampoc poden veure que no afronteu la situació, truqueu als mossos, a la urbana... i un cop allà... crec que als veïns se'ls hi baixaran els fums. I si no és així... si segueixen amb aquesta actitud jo em plantejaria seriosament una denúncia, però avisant els cops que calgui a la policia perquè facin papers conforme us estan assetjant.
Si esteu de lloguer, també podrieu pensar fer un canvi de pis.
molta sort i ànims que aquesta situació és molt desagradable.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge

Els meus blogs:
http://www.cecilialopezmartinez.com
http://www.ceciemperatriz.blogspot.com - pastissets, cupcakes i altres postres en miniatura
mishka
:: gosset
:: gosset
Entrades: 458
Membre des de: ds. maig 14, 2011 4:55 pm

Re: assetjament per part dels veïns

EntradaAutor: mishka » dg. maig 19, 2013 8:22 am

Els meus veïns no m'assetjaven, però també es queixaven de que ens sentien. I quan no teníem mainada! Que si sentien el despertador, la radio... fins i tot van arribar a dir que sentien l'interruptor de quan obríem el llum de l'habitació que toca a casa seva.
Total, que quan em vaig quedar embarassada, preveient que l'habitació aquesta que toca a casa seva seria la de les nenes, vaig fer insonoritzar la paret. Vaig tirar fotos i vaig guardar la factura (per si algun dia em denuncien), i vaig dir als veïns " aquesta habitació serà la de les nenes i l'he insonoritzat. Si sentiu soroll, feu alguna cosa vosaltres o haureu de marxar, perquè jo ja he fet tot el que podia fer".
I de moment no ha passat res més. Fa una setmana que les nenes dormen a l'habitació....
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
Avatar de l’usuari
sybyla
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 321
Membre des de: dc. feb. 01, 2012 6:48 pm

Re: assetjament per part dels veïns

EntradaAutor: sybyla » dg. maig 19, 2013 8:30 am

Ostres, CASA, quin mal rotllo!! A mi també m'angoixa molt tot el que tingui a veure amb els veïns perquè no m'agraden els enfrontaments i més amb gent amb la que conviuràs molt temps.
Sé que existeix la figura de "mediador veïnal", podries preguntar-ho al teu ajuntament, i si no, provaria de fer-los entendre que feu tot el possible per no molestar, però si continuen així, denúncia a la policia local o als mossos, sense cap mirament.
Això que dius Mishka de que es queixaven de l'interruptor és de traca!!! Que es queixin al constructor, no et fot!!
A veure si es resol la història perquè es un "marrón". Ja ens explicaràs!!
Una abraçada!!
Avatar de l’usuari
Majka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

Re: assetjament per part dels veïns

EntradaAutor: Majka » dg. maig 19, 2013 9:03 am

El blocking o assetjament veïnal està reconegut de la mateixa manera que l'assetjament a l'escola o a la feina. Et recomano parlar amb el president i decidir si fa ell de mediador o contacteu amb un mediador extern. Igualment crec que els fets que expliques són denunciables i els hauries de denunciar com a mínim perquè quedes constància, crec que l'actitud dels teus veïns és injustificable sobretot davant de menors.
Et deixo un enllaç d'un document de la generalitat que explica una mica quins són els procediments:
http://www20.gencat.cat/docs/Justicia/D ... es2010.pdf
vent
Entrades: 1
Membre des de: dc. juny 27, 2018 9:03 pm

Re: assetjament per part dels veïns

EntradaAutor: vent » dc. juny 27, 2018 9:21 pm

Hola, vuic demanar disculpes pel meu català; però existeix una associació d'àmbit nacional de recolzament de víctimes que hem patit i encara patim l'assetjament veïnal. És un grup d'autoajuda i s'anomena "Asociación de Apoyo al Acosado" Apoco Apoco si feu la recerca per internet. Principalment, busquem que es reconega el problema perque si bé, és cert, que l'assetjament veïnal com a mobbing immobiliari sí està reconegut, però per part de veïns (que no estiga darrere una immobiliaria) la veritat és que no. En el teu cas, pots grabar els insults que els teus veïns et feíen darrere la porta...però moltes vegades, es un assetjament psicològic silenciós i sense deixar cap mena de proves. I si parles, ets un malat mental.
Personalment, a mí en gravaren un audio fent l'amor amb un novio i després em possaren la gravació para que sabera que m'havien gravat (visc a soles i sóc dona). Els molestava el despertador, el raspall de dents elèctric...de fet, sé que en possaren dues denúncies per soroll que efectivament no portaren a cap lloc.

Si algú llig aquesta entrada o té este problema, per favor, posseu-vos-en contacte amb nosaltres. A mí en va costar quatre anys donar-li nom a este problema.
Pilota gironina
Entrades: 1
Membre des de: dt. abr. 28, 2020 9:51 pm

Re: assetjament per part dels veïns

EntradaAutor: Pilota gironina » dt. abr. 28, 2020 10:11 pm

Bona nit,
sé que aquest fòrum és vell però jo m'hi he trobat ara.

Tinc 30 anys i visc sola al centre de Girona. Fa 3anys que sóc en aquest pis i m'hi trobo molt a gust. El problema ve quan, després que un dia vingués un company meu i ens fiquéssim al llit efusivament, aquell mateix dia em van tocar el timbre (de baix) dos o tres cops seguits. Esperava un paquet i pensava que era el missatger, vaig baixar perquè l'intèrfon no funciona però no hi havia ningú. En tornar a pujar vaig trobar el veí del pis de sota entrant a casa seva, per això sospito d'ell, però això només és una suposició meva, és clar, no en tinc cap prova. Al cap d'unes hores exactament el mateix. L'endemà igual. En una setmana em van tocar el timbre unes 4 vegades més. Just quan feia una setmana exacta de la trobada amb el company, en sortir de casa per anar a treballar em em vaig trobar una nota als peus de la porta de casa (a dalt). Deia: "Eres una folladora, me encanta escuxarte, uff... yo si te daria duro". M'ho vaig agafar amb humor, vaig pensar que havia quedat clar que aquell dia havia sigut una mica escandalosa i que la cosa s'acabava aquí. El cas és que al cap d'uns dies va tornar a sonar el timbre, i un altre dia un altre cop i unes quantes vegades (no cada dos per tres però sí amb certa repetició). Dissabte passat al matí vaig anar a mercat. En veure la meva bústia oberta (tot i que jo l'havia deixat tancada), la vaig tornar a tancar amb clau, com sempre. En tornar de mercat tornava a estar oberta. La vaig tornar a tancar. I avui (ja ni recordo si abans també) tornem-hi amb el timbre. No em fa por, però començo a estar-ne cansada, o més ben dit farta. Pensava que seria ell que se'n cansaria. Però sembla ser que no.

Si teniu alguna idea o recomanació sobre què fer, serà benvinguda.

No em fa res i ho ignoro però penso que tampoc tinc perquè aguantar-ho.

Salutacions

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::