POBLEMES CUCOS PER ANAR AL COTXE!!! PERILL!!!
POBLEMES CUCOS PER ANAR AL COTXE!!! PERILL!!!
nenes, m'acabo d'assabentar que estan retirant del mercat alguns models de cucos homologats per portar els bb's al cotxe!!!
concretement el car cot de la quinny, alguns de bebe confort i altres...
m'han donat el telèfon 900.953.338 at. al client hi estic trucant però em tenen en espera... us dic alguna coseta quan sàpiga el què....
d'entrada a la botiga m'han dit que no porti en Jan amb el cotxe al cuco... diuen que per prevenció però m'ha dit que normalment quan fan això no és ben bé per prevenció sinò pq ha passat alguna coseta!!
ull vigileu o truqueu a les botigues on vau comprar-los pq us diguin el què... hi va la seguretat dels nostres nens!!!
concretement el car cot de la quinny, alguns de bebe confort i altres...
m'han donat el telèfon 900.953.338 at. al client hi estic trucant però em tenen en espera... us dic alguna coseta quan sàpiga el què....
d'entrada a la botiga m'han dit que no porti en Jan amb el cotxe al cuco... diuen que per prevenció però m'ha dit que normalment quan fan això no és ben bé per prevenció sinò pq ha passat alguna coseta!!
ull vigileu o truqueu a les botigues on vau comprar-los pq us diguin el què... hi va la seguretat dels nostres nens!!!
Al telèfon m'ha dit que és un problema amb la nansa amb la que subjectem el cuco i que s'ha de substituir... que això no ho podran fer abans de setembre i q mentres tant m'enviaran unes corretges per poder portar el nen allà... jo passo mentres no m'ho arreglin!!!
Per cert, retiren els cucos fabricats entre maig o març 2006 (sorry, no ho he entès) i juny 07!!
Mireu si els vostres cucos estan afectats x aquesta retirada, no fos cas que no fossin prou segurs pels vostres nens!!!
Telf 900.953.338
Per cert, retiren els cucos fabricats entre maig o març 2006 (sorry, no ho he entès) i juny 07!!
Mireu si els vostres cucos estan afectats x aquesta retirada, no fos cas que no fossin prou segurs pels vostres nens!!!
Telf 900.953.338
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 51 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |