Curiosos inflables
Curiosos inflables
.. no se en que estaven pensant la gent que va dissenyant aquests inflables... realment son curiosos.. he,he..
... wenu.. l'elefant no és un inflable.. és un parc infantil..he,he..

... wenu.. l'elefant no és un inflable.. és un parc infantil..he,he..

No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
- esperantabril
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm
-
VisitantVi
JOEEEEEEEEEEEEEEEE JOEEEEEEEEEEEEE JOEEEEEEEEEEEE
que DIUS!!!!!!!!!!!!
VAJA!!!!!!!!!!
ESPERO ANAR-HI PERÒ NUSÉ DEPEN DEL CURRO DEL PAPA...
JA SAPS que ELS SEUS JEFES ELS DIVENDRES LI DIUEN SI HI HA D'ANAR EL FINDE U NO....O SIGUI que...ESPEREM que NO TREBALLI, SI ÉS AIXÍ CAP A BARNA!
ARA EL TEMA CONCERT..I ELS PEKES??
TU COM HO FARÀS?
que GUAY SERIA!!!!!!
que DIUS!!!!!!!!!!!!
VAJA!!!!!!!!!!
ESPERO ANAR-HI PERÒ NUSÉ DEPEN DEL CURRO DEL PAPA...
JA SAPS que ELS SEUS JEFES ELS DIVENDRES LI DIUEN SI HI HA D'ANAR EL FINDE U NO....O SIGUI que...ESPEREM que NO TREBALLI, SI ÉS AIXÍ CAP A BARNA!
ARA EL TEMA CONCERT..I ELS PEKES??
TU COM HO FARÀS?
que GUAY SERIA!!!!!!
- esperantabril
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm
ah! jo no tinc peques encara, de moment ni a la panxona, en eso estábamos fins ara que ens ha sortit un negoci i em plantejo frenar la busqueda 6 mesets.... el cas és que a l'últim concert que vaig anar hi havia mamis al darrera, amb cotxets ballant el "quan jo n'era petitet"
be, esperem a veure que li diuen al teu home.... tb toquen a Torredembarra el 1 de setembre, naltros aquest no ens el perdrem!!!! però el 15, si podem, repetim, jejejeje!
be, esperem a veure que li diuen al teu home.... tb toquen a Torredembarra el 1 de setembre, naltros aquest no ens el perdrem!!!! però el 15, si podem, repetim, jejejeje!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |