Dubte pagament 100€ mare treballadora
- lila29
- :: girafa

- Entrades: 2806
- Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
- Ubicació: sant fruitós de bages
- Contacta:
Dubte pagament 100€ mare treballadora
Hola!
Tinc un dubte i he trucat a l'Agéncia Tributària però no he quedat gaire convençuda: vaig començar a treballar el 10/6 i vaig trucar perquè em paguéssin els 100€ mensuals, em van dir que com que no havia passat un mes truqués al juliol. Total, al juliol no agafaven el telèfon i ho vaig fer online i per fi avui m'han pagat, però no sé si està bé, segons ells si.
Tinc un nen que té 11 mesos i un altre que el 31 de juliol va fer els 3, així que al començar a treballar el 10/6 a jornada complerta, si no m'equivoco serien:
Juny: 100 de cada nen
Juliol: 100 de cada nen
Agost: 100 del petit
Ells m'han pagat 400 en comptes de 500€ ja que em diuen que el mes que compleixen els tres anys no el paguen...perquè!? És així això? Jo he treballat tot el mes i fins l'últim dia no ha fet els tres anys..
Havera si algú em pot ajudar, ja que no ho veig clar
Tinc un dubte i he trucat a l'Agéncia Tributària però no he quedat gaire convençuda: vaig començar a treballar el 10/6 i vaig trucar perquè em paguéssin els 100€ mensuals, em van dir que com que no havia passat un mes truqués al juliol. Total, al juliol no agafaven el telèfon i ho vaig fer online i per fi avui m'han pagat, però no sé si està bé, segons ells si.
Tinc un nen que té 11 mesos i un altre que el 31 de juliol va fer els 3, així que al començar a treballar el 10/6 a jornada complerta, si no m'equivoco serien:
Juny: 100 de cada nen
Juliol: 100 de cada nen
Agost: 100 del petit
Ells m'han pagat 400 en comptes de 500€ ja que em diuen que el mes que compleixen els tres anys no el paguen...perquè!? És així això? Jo he treballat tot el mes i fins l'últim dia no ha fet els tres anys..
Havera si algú em pot ajudar, ja que no ho veig clar
Re: Dubte pagament 100€ mare treballadora
T'ho han pagat bé. En cas que haguessis treballat contínuament hauries cobrat els 100eur pel fill gran del juliol 2010 al juny 2013, per tant 36 mensualitats. Al juliol 2013 nomes et corresponen 100eur pel teu fill petit
- lila29

- Contacta:
Merci!
Ara només tinc un altre "problemilla"...Parlant amb el xicot m'ha dit que havien fet els 4 pagaments (400€) que és el que em devien i clar, jo només tinc 300€. Doncs diu que em vagi a queixar al meu banc perquè ells han enviat 4 pagaments..no sé si creure-m'ho. No per res, però si envien 4 ordres seguides de pagament haurien d'arribar juntes no? M'espero a demà però em sembla que s'han equivocat ells
Ara només tinc un altre "problemilla"...Parlant amb el xicot m'ha dit que havien fet els 4 pagaments (400€) que és el que em devien i clar, jo només tinc 300€. Doncs diu que em vagi a queixar al meu banc perquè ells han enviat 4 pagaments..no sé si creure-m'ho. No per res, però si envien 4 ordres seguides de pagament haurien d'arribar juntes no? M'espero a demà però em sembla que s'han equivocat ells

Jo cobro 100 + 100, perquè tinc dos fills menors d 3 anys, i curiosament sempre els cobro amb 2 dies de diferència
- lila29

- Contacta:
Ok, ara em deixes més tranquila, ja et diré 
Bon dia, recupero aquest post per fer-vos una consulta:
Si no demano l'ajuda dels 100€ mensuals, quan faci la declaració d'hisenda se l'any q ve, m'han de tornar si o si els 1200 € de l'any complet o s'ha de fer alguna gestió pq t'ho tornin a la declaracio?? (el 1er any serà la part peoporcional es clar...)
Si no demano l'ajuda dels 100€ mensuals, quan faci la declaració d'hisenda se l'any q ve, m'han de tornar si o si els 1200 € de l'any complet o s'ha de fer alguna gestió pq t'ho tornin a la declaracio?? (el 1er any serà la part peoporcional es clar...)
DENÍS
- Mireia1977
- :: granota

- Entrades: 203
- Membre des de: dv. des. 23, 2011 8:41 pm
Feeling
Jo ho vaig fer així i no vaig fer cap gestió. Aquest any m han pagat tot el 2013 amb la declaració de la renda. ;Això sí, per defecte no t'ho posen, has de marcar-ho tu!
Jo ho vaig fer així i no vaig fer cap gestió. Aquest any m han pagat tot el 2013 amb la declaració de la renda. ;Això sí, per defecte no t'ho posen, has de marcar-ho tu!
Lila es correcte com than comentat, el mateix mes que fa els 3 anys ja no ho cobres!
Feeling, exacte no has de fer res, simplement ho desgraves a la declaracio!
Feeling, exacte no has de fer res, simplement ho desgraves a la declaracio!

http://www.fertilityfriend.com/home/521b6a/

07/09 TE+
29/09 1a Visita Gine - tot bé!
12 setmanes i TS Perfecte!!
02/12 propera visita gine - sabrem que ets????
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |