barra seguretat stokke
barra seguretat stokke
Bones!!!
Volem comprar la trona stokke de segona mà i la majoria venen sense barra de seguretat.
Pel meu nen d'any i mig ho veig arriscat assentar-lo allà sense barana.
Algú sap on puc trobar la barra i la tira d'entre cames? O sabeu si hi ha alguna barra d'altres marques que es pugui adaptar?
O algú la té i ja l'ha tret perquè el nen/a és més gran i ja puja i baixa sol, i me la vol vendre?
Moltes gràcies anticipades!
Volem comprar la trona stokke de segona mà i la majoria venen sense barra de seguretat.
Pel meu nen d'any i mig ho veig arriscat assentar-lo allà sense barana.
Algú sap on puc trobar la barra i la tira d'entre cames? O sabeu si hi ha alguna barra d'altres marques que es pugui adaptar?
O algú la té i ja l'ha tret perquè el nen/a és més gran i ja puja i baixa sol, i me la vol vendre?
Moltes gràcies anticipades!
08-03-12: Vas neixer a les 5:45 del matí, amb 3,600 i 49,5 cm.
- Laia29
- :: gosset

- Entrades: 494
- Membre des de: dg. oct. 23, 2011 6:11 pm
- Ubicació: Barcelona - Les Corts
Re: barra seguretat stokke
Hola Nuty, això que busques de la Stokke se'n diu Babyset. Passa't pel mercadillo... segur que en trobes de segona mà. Crec que nou val 50€.

Hola Laia,
Jo el que tinc entes és que la barana que busco ja no la fabriquen. És aquesta:

I per les noves trones ara fan el baby set que comentes, que és aquest:

Del babyset no veig gaire clar que sigui comode posar i treure el nen. (a vegades no vol seure i no vegis...) i no se si aquest set es pot acoplar a totes les cadiretes o nomes les fabricades a partir de no se quin any.
És per això que busco la primera barana. Gràcies de totes maneres.
Jo el que tinc entes és que la barana que busco ja no la fabriquen. És aquesta:

I per les noves trones ara fan el baby set que comentes, que és aquest:

Del babyset no veig gaire clar que sigui comode posar i treure el nen. (a vegades no vol seure i no vegis...) i no se si aquest set es pot acoplar a totes les cadiretes o nomes les fabricades a partir de no se quin any.
És per això que busco la primera barana. Gràcies de totes maneres.
Jo tinc un nen de 20 mesos i el babyset nou i no en tinc cap queixa... La veritat és que no m'ho pensaria més! (Però sí que preguntaria a stokke si t'encaixarà)
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Nosaltres també tenim el babyset amb coixí i cap problema!
Si?? Doncs preguntaré l'any de la cadireta i si s'acopla no m'ho penso més.
Moltes gràcies noies!!
Moltes gràcies noies!!
He trobat això a la pàgina d'stokke:
El nuevo Baby Set y el nuevo Newborn Set son compatibles con las sillas Tripp Trapp producidas después de mayo de 2003. Esto se corresponde con números de serie que comienzan con 3 o con un número superior. El número de serie de la silla Tripp Trapp se encuentra debajo de una de las patas. Si no es capaz de ver esta información, puede también medir la separación que se encuentra entre los dos respaldos de la trona Tripp Trapp. A partir de mayo de 2003, esta distancia es de 2,5 cm, mientras que en las sillas anteriores, la distancia es de 4,5 cm. Las sillas producidas antes de mayo de 2003 no son compatibles con el actual Baby Set o el Newborn Set. Los Baby Sets antiguos compuestos de una barra de madera y entrepierna de cuero no están ya disponibles.
http://www.stokke.com/es-es/support/faq ... trapp.aspx
El nuevo Baby Set y el nuevo Newborn Set son compatibles con las sillas Tripp Trapp producidas después de mayo de 2003. Esto se corresponde con números de serie que comienzan con 3 o con un número superior. El número de serie de la silla Tripp Trapp se encuentra debajo de una de las patas. Si no es capaz de ver esta información, puede también medir la separación que se encuentra entre los dos respaldos de la trona Tripp Trapp. A partir de mayo de 2003, esta distancia es de 2,5 cm, mientras que en las sillas anteriores, la distancia es de 4,5 cm. Las sillas producidas antes de mayo de 2003 no son compatibles con el actual Baby Set o el Newborn Set. Los Baby Sets antiguos compuestos de una barra de madera y entrepierna de cuero no están ya disponibles.
http://www.stokke.com/es-es/support/faq ... trapp.aspx
Holaaa, jo tinc tb la trona antiga i la veritat, la veig bastant mes comode, ja q la nova sembla q el bebe esta com masa lligat, nose, aixo va a gustos. Tambe tinc el cotxet i quan van fer el canvi de textils, necesitava uns recambis de les cremalleres i un recambi de la barra q subjecte el parasol i m'ho van enviar desde la central sense cap cost. Et deixo el telefon, 943 130 596, truca i digues q tens la trona antiga i q no trobes el recambi de la barra, a veure si tens sort!!!
KaRRuXiNa
Nuty tal com t'ha dit la catalanna deu dependre del model , jo personalment estic utilitzant una stokke de l'any 2001 i una comparada al 2012 i la veritat és que no he pogut acoplar ni el baby set ni el new born a l'antiga. I no tinguis dubtes de si és cómode i pràctic per asseure el nen amb aquest accessori, ja que no suposa cap problema...
Catalana, gràcies maca!! Ho havia llegit feia un temps i no recordava on. jejeje
Ostres Karruxina, moltes gràcies per la teva aportació. Em passa com tu, que veig més comode de posar i treure el nen amb el model antic de barana, més que res perquè el forat sembla més gran. Però amb les experiencies de les noies, veig que no és problema.
Demà mateix hi truco i us informo per si algú més li interessa. També acceptaria algún de segona mà.
Mil gràcies!!!!
Ostres Karruxina, moltes gràcies per la teva aportació. Em passa com tu, que veig més comode de posar i treure el nen amb el model antic de barana, més que res perquè el forat sembla més gran. Però amb les experiencies de les noies, veig que no és problema.
Demà mateix hi truco i us informo per si algú més li interessa. També acceptaria algún de segona mà.
Mil gràcies!!!!
El meu fill puja i baixa sol de la stokke amb el baby set nou posat 

Flor?? En serio??? Doncs ho veig un problema.. Ostres.. i quan té el teu fill??
Ara tinc una trona CAM i sort de l'arnes, perquè sinó també baixaria sol... Si l'stokke no en porta.. a veure si me'l trobo un dia a terra..
"Jolin" i ara què faig?

Ara tinc una trona CAM i sort de l'arnes, perquè sinó també baixaria sol... Si l'stokke no en porta.. a veure si me'l trobo un dia a terra..
"Jolin" i ara què faig?

Té 21 mesos i és una mica spiderman! A mi no em fa res si puja i baixa, sempre estic al costat per si cau, i baixa quan ha acabat de menjar!
- primerenca34
- :: peixet

- Entrades: 289
- Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm
La meva nena, de 22 mesos, no en puja i baixa sola ni de lluny, però de fa uns dies que ja no hi vol seure!! Les que teniu nens més grans, a quina edat els hi heu tret el baby set? A la caixa posa que és fins als tres anys, però la meva ja no el vol!!
El meu força cavallot també és, i normalment sempre estem allà al seu costat, però a vegades aprofito per anar estendre roba o fer qualsevol cosa.
No voldria haver de patir algún dia que tingui un despiste o simplament toquin el timbre...
A veure què diuen les altres noies. És facil que surtin sols? També he vist que amb el set newborn porta un arnes i algunes noies li han deixat ara de gran.
Com ho veieu?
Gràcies!!
No voldria haver de patir algún dia que tingui un despiste o simplament toquin el timbre...
A veure què diuen les altres noies. És facil que surtin sols? També he vist que amb el set newborn porta un arnes i algunes noies li han deixat ara de gran.
Com ho veieu?
Gràcies!!
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
La meva tê 17 mesos i no puja ni baixa sola. Nosaltres li hem acoplat una safata i no tinc gens de por que caigui. A mi precisament m'agrada perquè no l'he de lligar amb cap arnés. Jo la trobo segura.
Ja veig que tinc un spiderman en tota regla.. I que consti que jo també la veig segura ehh
Ja tenim cadireta Stokke!!!! Uee.
Ara busco el baby set. Si algú el té o sap algú, li agraire.
Ja us explicare si baixa sol...jejeje
Ara busco el baby set. Si algú el té o sap algú, li agraire.
Ja us explicare si baixa sol...jejeje
Nosaltres també tenim l'Stokke amb el baby set i ens va de conya. La Clara demà farà 28 mesos i no tenim cap problema ni per entrar ni per sortir!
Ella hi puja però s'espera a que l'agafi perquè l'acabi de posar bé!
Ella hi puja però s'espera a que l'agafi perquè l'acabi de posar bé!

28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!
El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Gràcies per explicar-nos la teva experiencia.
Espero que el nostre faci el mateix jejeje, i que s'esperi...
I felicitats pels 28 mesos
Espero que el nostre faci el mateix jejeje, i que s'esperi...
I felicitats pels 28 mesos

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |