Que raro me parece....
Que raro me parece....
Ayer por la noche salió en la tele,(creo que en Españadirecto) una mujer que dió a luz en su trabajo en una fábrica, al parto la asistieron sus compañeras de trabajo. Bueno pues según la noticia ella no tenía ni idea de que estaba embarazada....
Y yo me pregunto....... Es eso posibleee???? Y que pasa con los síntomas?? Y las pataditas del bebé???
Según las noticias decían que en el embarazo anterior cogió muchos kilos y que por eso no se dio cuenta...???
No será que no quería decirlo en el trabajo.....??? No se, no se....
VOSOTRAS QUE PENSAIS????
Voy a ver si encuentro la noticia y la cuelgo.
Y yo me pregunto....... Es eso posibleee???? Y que pasa con los síntomas?? Y las pataditas del bebé???
Según las noticias decían que en el embarazo anterior cogió muchos kilos y que por eso no se dio cuenta...???
No será que no quería decirlo en el trabajo.....??? No se, no se....
VOSOTRAS QUE PENSAIS????
Voy a ver si encuentro la noticia y la cuelgo.
- Lopez@Jaen
- :: dofí

- Entrades: 3454
- Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
Muchos kilos????
Si va surti una foto de ella amb el seu marit i el nene i no es veia gens de grassa. Jo crec que també que no el volia dir no se, per que no la fotesin al carre no?
Si va surti una foto de ella amb el seu marit i el nene i no es veia gens de grassa. Jo crec que també que no el volia dir no se, per que no la fotesin al carre no?

Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]jo haig de dir que la meva tieta fins que no estava de 6 mesos no es va adonar que estava embarassada. Pràcticament no tenia panxa. Es trobava bé, però de vegades mal de panxa, i pensava que serien gases o no sé, fins que va anar al metge un dia i el metge flipant li va dir, doncs no vegis la cara d'ella, pensava que era una broma!!!! Ella també té els cicles mooolt irregulars!! Així que 

Yo tambien vi la noticia y me extraño un monton!!!!!! Es lo que tu dices que al final los movimientos de bebe se notan y no los puedes confundir con otra cosa y menos cuando ya has sido madre una vez y por otro lado por muy gorda que estes (que no era el caso de la chica porque yo tambien vi la foto y para nada estaba gorda) tarde o temprano la tripa sale no??? En fin, no se cual sera la verdad de la cuestion!!!!!!
Mi marido tambien tiene una tia que se entero a los 6 meses de que estaba embarazada. Lo que le paso es que ella dio a luz de su hija y se quedo embarazada en la cuarentena. Se ve que ella tenia las reglas super irregulares y no echo mucha cuenta a que no le viniera la regla. Por otro lado es obesa y no se notaba nada, solo algunos dolores de barriga. Un dia ya un poco preocupada por esos dolorcillos fue al medico y le dijo que seria madre dentro de 3 meses, vaya sorpreson!!!!
Vaya que lo de ella tiene una explicacion pero lo de la chica esa no lo entiendo!!!!
Mi marido tambien tiene una tia que se entero a los 6 meses de que estaba embarazada. Lo que le paso es que ella dio a luz de su hija y se quedo embarazada en la cuarentena. Se ve que ella tenia las reglas super irregulares y no echo mucha cuenta a que no le viniera la regla. Por otro lado es obesa y no se notaba nada, solo algunos dolores de barriga. Un dia ya un poco preocupada por esos dolorcillos fue al medico y le dijo que seria madre dentro de 3 meses, vaya sorpreson!!!!
Vaya que lo de ella tiene una explicacion pero lo de la chica esa no lo entiendo!!!!
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
-
..
- Guita
- :: girafa

- Entrades: 2349
- Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
- Ubicació: Baix Montseny
- Contacta:
Jo també en conec una que fins els 6 mesos no ho va saber... i li donaven medicament perquè es pensaven que tenia llaga d'estómac!!!!!!! ratllava l'edat de tenir menopausa i tothom deduia que no li venia la regla d'això... si si!!! una nena ben guapa que li va néixer!!!!!
Ah i en sé d'un altre encara més fort.... un dia anem a una botiga i la dependenta (coneguda de casa) diu: la meva jove acaba de tenir un nen... què????? si la veiem cada dia!!! (es grassoneta eh?) ni ella mateixa (o sigui la iaia de la criatura) sabia que estava embarassada!!!!! ni ella ni el marit... ni els pares de la noia.... i pel que em va semblar entendre en aquell moment ni el marit nenes.... però ara això ja ho començo a dubtar.... i el nen també guapissim...no ho havien dit als avis!!!!!!!! la mare de la noia flipava com la seva filla no li havia pogut dir res!!!!!!!! ni visites, ni ecos.... (buenu potser si... però ella sola i d'amagat...)
Ah i en sé d'un altre encara més fort.... un dia anem a una botiga i la dependenta (coneguda de casa) diu: la meva jove acaba de tenir un nen... què????? si la veiem cada dia!!! (es grassoneta eh?) ni ella mateixa (o sigui la iaia de la criatura) sabia que estava embarassada!!!!! ni ella ni el marit... ni els pares de la noia.... i pel que em va semblar entendre en aquell moment ni el marit nenes.... però ara això ja ho començo a dubtar.... i el nen també guapissim...no ho havien dit als avis!!!!!!!! la mare de la noia flipava com la seva filla no li havia pogut dir res!!!!!!!! ni visites, ni ecos.... (buenu potser si... però ella sola i d'amagat...)
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
Octavi - 28/12/2007
- Guita

- Contacta:
jo si que l'he vist. he flipat. la tia no sabia res diu i que a més li sap molt de greu haver passat tant de la nena (perquè no sabia que la tenia dins). L'home flipant encara. Diu que té una nena de 15 mesos i que s'havia quedat molt grassona després del part... i que tenia desareglos... i que feia règim per perdre tots els kilos... que extrany oi?
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
Octavi - 28/12/2007
- Guita

- Contacta:
jo si que l'he vist. he flipat. la tia no sabia res diu i que a més li sap molt de greu haver passat tant de la nena (perquè no sabia que la tenia dins). L'home flipant encara. Diu que té una nena de 15 mesos i que s'havia quedat molt grassona després del part... i que tenia desareglos... i que feia règim per perdre tots els kilos... que extrany oi?
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
Octavi - 28/12/2007
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |