Implant anticonceptiu

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Rousi23
:: papallona
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 8:47 am

Implant anticonceptiu

EntradaAutor: Rousi23 » dl. abr. 21, 2014 7:09 am

Bones, just després d'haver tingut el meu segon fill em vaig posar aquest tipus d'anticonceptiu, ara farà uns 6 mesos aproximadament, des de que me'l vaig posar, no he baixat de pes, encara em queden uns 10 kg per perdre, i no se si es també efecte de l'implant o que em veig grossa, però no tinc ganes d'apropa'm a la parella, total que he decidit treure-me'l. Algú està com jo? o se l'ha tret i ha baixat de pes?
Imatge
Imatge
nona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1073
Membre des de: dt. juny 09, 2009 8:20 am

Re: Implant anticonceptiu

EntradaAutor: nona » dt. abr. 22, 2014 9:52 am

Hola Rousi, jo porto l'implant anticonceptiu desde fa dos mesos i desde llavors que també faig dieta i m'he aprimat uns 5 kg, així que no hi veig relació entre portar l'implant i perdre pes, almenys en el meu cas no m'ho impedeix.
El tema d'apropar-te amb la parella potser si que pot ser causa de l'implant... en tot cas si no estas contenta amb el resultat, treu-te'l! jo de moment n'estic contenta però fa poquet que el porto...
Imatge

Imatge
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

Re: Implant anticonceptiu

EntradaAutor: pesol » dt. abr. 22, 2014 9:58 am

Bon dia,

Jo fa gairebé un any que porto l'implant i n'estic molt contenta. Pel tema pes doncs potser m'he engreixat un quilo en l'últim any, però no ho atribueixo a l'implant, sinó al fet de menjar malament i a deshores. I també tinc la líbido per terra però ho atribueixo a tenir dos nens que no em deixen descansar :-D

La veritat és que si em treiés l'implant potser sí que millorarien aquests aspectes però el fet de no tenir regla em compensa.

En aquest fil una altra noia també comentava que no aconseguia aprimar-se:

viewtopic.php?t=34271

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::