Preus cangurs "estables"
Preus cangurs "estables"
Hola,
estic embarassada encara però estic mirant ja opcions per quan hagi de tornar a la feina. En un principi segurament serà guarderia, però per si de cas m'agradaria fer números i saber com ens podria sortir una cangur, en principi seria de dilluns a divendres de 8 a 15h, a bcn ciutat.
Alguna té alguna idea aproximada? vaig super perduda i no sé a qui preguntar ja q de moment és només per fer-me una idea...
estic embarassada encara però estic mirant ja opcions per quan hagi de tornar a la feina. En un principi segurament serà guarderia, però per si de cas m'agradaria fer números i saber com ens podria sortir una cangur, en principi seria de dilluns a divendres de 8 a 15h, a bcn ciutat.
Alguna té alguna idea aproximada? vaig super perduda i no sé a qui preguntar ja q de moment és només per fer-me una idea...
Re: Preus cangurs "estables"
Hola Cositina,
nosaltres vam tindre una cangur fixa pel petit durant tot un any, treballant 5 hores cada matí de dilluns a divendres (a Sant Cugat). En el nostre cas era una mare i educadora infantil amb molta experiència que s'havia quedat sense feina. Li pagàvem 7/h amb contracte, comptant la Seguridad Social ens sortia per uns 8,5/h.
Depenent del mes i del número de dies que treballava (no li pagàvem si marxàvem ni els dies festius etc.) arribàvem a pagar entre 400 y 700 euros al mes.
Una altra possibilitat és fer un preu mensual tancat, per 7 hores al dia jo trobaria just pagar uns 700-800 (més contracte).
Es molt car, si vols pagar un sou honest et sortirà més barata la llar.
nosaltres vam tindre una cangur fixa pel petit durant tot un any, treballant 5 hores cada matí de dilluns a divendres (a Sant Cugat). En el nostre cas era una mare i educadora infantil amb molta experiència que s'havia quedat sense feina. Li pagàvem 7/h amb contracte, comptant la Seguridad Social ens sortia per uns 8,5/h.
Depenent del mes i del número de dies que treballava (no li pagàvem si marxàvem ni els dies festius etc.) arribàvem a pagar entre 400 y 700 euros al mes.
Una altra possibilitat és fer un preu mensual tancat, per 7 hores al dia jo trobaria just pagar uns 700-800 (més contracte).
Es molt car, si vols pagar un sou honest et sortirà més barata la llar.

Hola cositina!
Jo en tinc una que fa unes 20h setmanals i li pago 500€.Li surt l'hora com a 8,5, que jo crec que es molt digne! Clar que son dos! No li desconto quan son vacances .
Estic super contenta amb ella , marxo a treballar super tranquila i els nens estan molt be amb ella.
Es una mami. Que ja te els nens grans i s'ha quedat a l'atur .jo necessitava a algu que no s'espantes i tingues empenta i experiencia!
Al principi vaig tenir una nena de 20 anys..i molt be pero no per quedar-se sola amb els bessons...
Ja falta poquet oi? Quina il.lu!
Molts petonets!
Jo en tinc una que fa unes 20h setmanals i li pago 500€.Li surt l'hora com a 8,5, que jo crec que es molt digne! Clar que son dos! No li desconto quan son vacances .
Estic super contenta amb ella , marxo a treballar super tranquila i els nens estan molt be amb ella.
Es una mami. Que ja te els nens grans i s'ha quedat a l'atur .jo necessitava a algu que no s'espantes i tingues empenta i experiencia!
Al principi vaig tenir una nena de 20 anys..i molt be pero no per quedar-se sola amb els bessons...
Ja falta poquet oi? Quina il.lu!
Molts petonets!
Se m'ha oblidat! Jo crec que si fa mes hores lo millor es pactar un preu tancat no per hores ...surt carissim si, la llar es molt mes economica..pero clar tan petits com que fa cosa oi?
Muakks
Muakks
Merci bonica!! Com van els pekes? Siii ja queda poquet!!
La veritat es q si q fa cosa la guarde tan petits. El meu aniria amb 7 mesos, tot i q potser allarguem una micona mes tirant de iaies... Amb bessons surt a compte la cangur! Pero amb un nen sol veig q no em sortiria a compte quasi anar a treballar!
La veritat es q si q fa cosa la guarde tan petits. El meu aniria amb 7 mesos, tot i q potser allarguem una micona mes tirant de iaies... Amb bessons surt a compte la cangur! Pero amb un nen sol veig q no em sortiria a compte quasi anar a treballar!
Els peques estan gigantes!! I molt divertits!!
Tens raó amb lo de que no surt a compte anar a treballar amb un cangur..les iaies son el millor!! Jiji
Jo faig un mix iaia-cangur-reducció de jornada...
Cuidat molt!!
Tens raó amb lo de que no surt a compte anar a treballar amb un cangur..les iaies son el millor!! Jiji
Jo faig un mix iaia-cangur-reducció de jornada...
Cuidat molt!!
A mi em paguen a 5 €/h i soc tècnica en educació infantil amb 17 anys d'experiència i mare i només faig 12,5h/setmana. Amb això et vull dir que busquis bé, que segur trobes algú que et sorti bé de preu i faci una bona feina.
Avatar, 500€ al mes per 20h setmanals no surt a 8,5 €, jejeje. Surt al voltant dels 6€.
Espero haver-te ajudat una miqueta.
Avatar, 500€ al mes per 20h setmanals no surt a 8,5 €, jejeje. Surt al voltant dels 6€.
Espero haver-te ajudat una miqueta.
Ups...bueno en fa 16 ..jiji ja dic jo que la meva capacitat cognitiva ja no es el que era des wue tinc els dos terremotos
avatar ha escrit:Ups...bueno en fa 16 ..jiji ja dic jo que la meva capacitat cognitiva ja no es el que era des wue tinc els dos terremotos
Jejeje, així ja s'aproxima més
. Si és que jo no tenim el cap on el teníem...
i amb dos més que amb un.Re: Preus cangurs "estables"
Nosaltres tenim una cangur que no té cap títol. Té experiència amb nadons això si. Per 16 hores setmanals paguem 350 euros vacances incloses. No hem donat d'alta a la seguretat social. Ens agradaria fer-ho però llavors la cosa puja molt i ella també ho prefereix així perquè té una feina als matins.
La tindrem fins al setembre quan el peque comenci la guarderia.
Parlant de guarderia, a veure si ens toca la loto i aconseguim plaça a la que hem sol.licitat
La tindrem fins al setembre quan el peque comenci la guarderia.
Parlant de guarderia, a veure si ens toca la loto i aconseguim plaça a la que hem sol.licitat
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |