Hola a tothom!
Hola a tothom!
Bona nit!
La veritat és que em vaig registrar per Sant Jordi i, vés per on, avui m'han agafat ganes de començar a escriure aquí.
Sóc xilena, però porto vivint a Barcelona des de fa gairebé 9 anys, amb la qual cosa el català és com si fos la meva llengua materna de tota la vida. A part d'això, tinc una nena de 2 anys i 5 mesos. O sigui que enguany el meu marit i jo hem començat a "patir" amb el tema "cole" per P3, tot i que això és un altre tema.
Encantada de conèixer-vos!
La veritat és que em vaig registrar per Sant Jordi i, vés per on, avui m'han agafat ganes de començar a escriure aquí.
Sóc xilena, però porto vivint a Barcelona des de fa gairebé 9 anys, amb la qual cosa el català és com si fos la meva llengua materna de tota la vida. A part d'això, tinc una nena de 2 anys i 5 mesos. O sigui que enguany el meu marit i jo hem començat a "patir" amb el tema "cole" per P3, tot i que això és un altre tema.
Encantada de conèixer-vos!
Re: Hola a tothom!
Benvinguda! Pel que necessitis aquí som una bona colla que estarem encantades de compartir el que faci falta!
Hola Murieta!! Benvinguda!
Jo tmb fa poc que escric per aquí! Per qualsevol cosa aquí estem
Jo tmb fa poc que escric per aquí! Per qualsevol cosa aquí estem
Benvinguda Murieta!! Jo tot just fa uns dies que estic per aquí també!
Benvinguda Murriieta!!Jo tinc un nen de 27 mesos i embarassada de poquet.
Gràcies per la benvinguda, noies!
I enhorabona per aquest nou embaràs, Tutty29
I enhorabona per aquest nou embaràs, Tutty29
Benvinguda Murrieta!! Segur que et sentiràs molt ben acollida aquí al Socpetit!! A mi m'ha anat molt bé he trobat molts bons consells i moltes vegades m'ha ajudat a no sentir-me sola.
Ja ens anirem llegint!
Ja ens anirem llegint!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |