Ajuda amb les vostres idees!!
Ajuda amb les vostres idees!!
Hola a thotom!!
Tenim un nen d'un any i m'he quedat a l'atur i estem pensant muntar alguna cosa destinat per nens. Ara que soc mare veig que hi ha moltes necessitats dels nostres petits,peró lo que per mi es important potser per altres persones no i es per aixó que busco la vostre ajuda!. Voldria que em diguessiu que trobeu a faltar pel vostres petits , per vosaltres com mares o pares, que us costa trobar , que us agradaria que hi hagues al vostre poble o ciutat, com hauria de ser per cobrir aquesta necessitat??.
Moltes gracies per avançat!!!
Muaaak
Tenim un nen d'un any i m'he quedat a l'atur i estem pensant muntar alguna cosa destinat per nens. Ara que soc mare veig que hi ha moltes necessitats dels nostres petits,peró lo que per mi es important potser per altres persones no i es per aixó que busco la vostre ajuda!. Voldria que em diguessiu que trobeu a faltar pel vostres petits , per vosaltres com mares o pares, que us costa trobar , que us agradaria que hi hagues al vostre poble o ciutat, com hauria de ser per cobrir aquesta necessitat??.
Moltes gracies per avançat!!!
Muaaak
Re: Ajuda amb les vostres idees!!
Sincerament... jo tinc una nena d'un any, i el q trobo a faltar és què fer amb ella quan se'm posa malaltona (habitualment, va a la llar d'infnts), és a dir, en quines manes de confiança deixar-la... per sort, amb l'ajuda de la família, ens n'hem sortit, però sí q és una cosa q m'amoina... el q passa és q d'aquí no crec pas q te'n pugui sortir cap idea de negoci,,, Mota sort!!!
Jo, sincerament i arran de la segona maternitat, m'he donat compte que fa falta molt poca cosa per criar i que gairebé tot és prescindible, de tot en trobes alternatives que s'han fet tota la vida. Amb la segona només he fet servir una quarta part del que vaig comprar per la primera.
I estic d'acord amb Nubius. Si hi ha alguna cosa que realment a mi em faria falta ara mateix relacionada amb les nenes és una millor conciliació laboral-familiar, però aixó ja són figues d'un altre paner.
A veure si algu et pot ajudar més.
Molta sort! i endavant els emprenedors.
I estic d'acord amb Nubius. Si hi ha alguna cosa que realment a mi em faria falta ara mateix relacionada amb les nenes és una millor conciliació laboral-familiar, però aixó ja són figues d'un altre paner.
A veure si algu et pot ajudar més.
Molta sort! i endavant els emprenedors.
Doncs jo soc mare d'una nena d'un any i trobo a faltar llocs o anar a fer activitats amb ella, nomes he trobat piscina..
Jo voldria un lloc on desde ben nadons fesin activitas pares i fills
totalment d'acord!! A barcelona potser hi ha mes oferta pero als pobles es complicat..ciriante ha escrit:Doncs jo soc mare d'una nena d'un any i trobo a faltar llocs o anar a fer activitats amb ella, nomes he trobat piscina..
Igual que trobar cafeteries amb un petit espai pels nens.
Moltes gracies a totes!!!
Espero que hi haguin mes idees, i si els vostres petits son més grans també m'interessa la vostre opinió.
Merciii
Espero que hi haguin mes idees, i si els vostres petits son més grans també m'interessa la vostre opinió.
Merciii
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |