Coneixeu l'assegurança de les pròtesis de pit Eurosilicone?

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Carmeta77
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 9:14 am

Coneixeu l'assegurança de les pròtesis de pit Eurosilicone?

EntradaAutor: Carmeta77 » dt. maig 27, 2014 4:10 pm

No estic a gust amb els pits que m'han quedat després de ser mare i he decidit operar-me. M'he estat informant i m'han parlat de les pròtesis Eurosilicone que tenen una assegurança que pagant només uns 130€ et cobreix uns 3.000 si t'han de tornar a operar. Jo espero que a la primera tot vagi bé clar, però sempre he estat molt previsora i estic pensant en agafar-la... A vosaltres us sona? Us sembla bona idea agafar l'assegurança? Gracies!
Raulet
Entrades: 16
Membre des de: dt. jul. 30, 2013 9:02 am

Re: Coneixeu l'assegurança de les pròtesis de pit Eurosilicone?

EntradaAutor: Raulet » dt. maig 27, 2014 5:08 pm

Doncs jo no la conec ni em sona de res perquè no tinc nidea d'aquestes coses... però vaja que si es tal com dius em sembla una bona inversió, jo pagaria l'assegurança, la veig molt barata pel que cobreix, no?

Si després t'haguessin de tornar a operar, no la tinguessis i ho haguessis de pagar tot un altre cop tot... amb el que valen aquestes coses... jo el meu iPhone el vaig assegurar, vaig pagar 80€ i m'havia costat 500€, que ja sé que no és el mateix però que em refereixo que millor prevenir sas
Carmeta77

EntradaAutor: Carmeta77 » dt. juny 10, 2014 3:51 pm

Gràcies Raulet, i sí de vegades val més ser previsor... Ja m'he decidit i pagaré l'assegurança perquè realment tampoc costa massa i amb tot el que cobreix val la pena. A més amb el que pago per l'operació no em vindrà d'uns 100€ més i si m'haguessin d'operar de nou no em caldria tornar a pagar, tot i que espero que no sigui el cas :)
Crisalexi
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

EntradaAutor: Crisalexi » dv. juny 27, 2014 9:59 pm

Noia, no ho se. Cuants nens tens? No seria millor, que t´ho fessis cuan et plantis? Més que res , perquè després potser et torna a passar...
Carmeta77

EntradaAutor: Carmeta77 » dt. jul. 01, 2014 4:32 pm

Hola Crisalexi, ja... ho he pensat... però no crec que en tingui més de fills... si ara ja vaig a tope, amb un altre ja seria un caos... jeje L veritat és que tinc ganes d tornar-me a sentir a gust amb mi mateixa perque m'ha quedat una mica de complex, qu ja sé que és normal que canviïn els pits però vull recuperar els que tenia! :P Be, gràcies per l'ajuda. Ah, i m'he decidit per les Eurosilicone i agafo l'assegurança, soc una mare previsora jeje ;)

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::