DENTISTA OSONA
DENTISTA OSONA
Hola noies!!!
Sóc cercadora, i m'agradaria anar al dentista abans d'aconseguir panxu, la cosa que aprofitant que a la mútua m'entra la pòlissa dental, voldria provar algun dels que ells recomanen per Vic o la zona d'Osona.
Alguna recomanació??
Moltes gràcies!
Sóc cercadora, i m'agradaria anar al dentista abans d'aconseguir panxu, la cosa que aprofitant que a la mútua m'entra la pòlissa dental, voldria provar algun dels que ells recomanen per Vic o la zona d'Osona.
Alguna recomanació??
Moltes gràcies!
Re: DENTISTA OSONA
Hola Eiwua!
Jo vaig al dentista a Vic també i et puc recomanar on vaig jo. No per preus ja que pagant no sé massa quant demana (m'entra per la mútua i al passar la tarja, no me n'entero ;D) però pensa que ami els dentistes em fan pànic, pavor i allà i vaig rlativament tranquila, que per a mi això ja és molt!
És la Clínica Dental d'Osona, al c/ Arquebisbe Alemany, 27. Saps per on cau? Si vols et passo el tlf.
Jo vaig al dentista a Vic també i et puc recomanar on vaig jo. No per preus ja que pagant no sé massa quant demana (m'entra per la mútua i al passar la tarja, no me n'entero ;D) però pensa que ami els dentistes em fan pànic, pavor i allà i vaig rlativament tranquila, que per a mi això ja és molt!
És la Clínica Dental d'Osona, al c/ Arquebisbe Alemany, 27. Saps per on cau? Si vols et passo el tlf.
Re: DENTISTA OSONA
samsung ha escrit:Hola Eiwua!
Eiii doncs moltes gràcies Samsung!! Aquesta la vaig estar mirant ja que és una de les que m'entra per la mútua (però al no tenir referències...) Penso que ja tinc el telèfon, moltíssimes gràcies!
A mi la veritat que no em fa res anar al dentista, però això que dius tranquilitza moooolt, perqué tampoc és que sigui plat de bon gust per ningú anar al dentista jejeje, així que un bon tracte i bons professionals, ho fan més "portable".
Gràcies per la recomanació, demanaré hora
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |