Què visitar prop d'Empuriabrava?
Què visitar prop d'Empuriabrava?
Hola!
Tenim en perspectiva anar a passar el cap de setmana a Empuriabrava i volem aprofitar per visitar coses per allà, que no hi hem estat mai.
Hi anem amb una peque de 7 mesos, així que tampoc volem fer molt de tute de cotxe...
Què ens recomaneu anar a veure?
Tenim en perspectiva anar a passar el cap de setmana a Empuriabrava i volem aprofitar per visitar coses per allà, que no hi hem estat mai.
Hi anem amb una peque de 7 mesos, així que tampoc volem fer molt de tute de cotxe...
Què ens recomaneu anar a veure?
Re: Què visitar prop d'Empuriabrava?
Castelló d'ampuries és ben a prop, Figueres tampoc queda molt lluny...
Podeu anar a veure el castell de peralada.
La platja d'ampuriabrava és enorme (té molta arena) i té un passeig gran. Hi ha també una zona guiri-shopping que si t'avorreixes per donar un volt està bé.
Altre cosa és que ara l'han possat quasi tot zona blava , i no se..jo és que vaig de tant en tant per que la meva cunyada té un apartament allà.
Hi ha caletes molt maques, la de l'almadrava per exemple..però és necessita cotxe..i entenc que amb un bebé tant petit no es plan..
I ja està espero haver estat d'ajuda.
Podeu anar a veure el castell de peralada.
La platja d'ampuriabrava és enorme (té molta arena) i té un passeig gran. Hi ha també una zona guiri-shopping que si t'avorreixes per donar un volt està bé.
Altre cosa és que ara l'han possat quasi tot zona blava , i no se..jo és que vaig de tant en tant per que la meva cunyada té un apartament allà.
Hi ha caletes molt maques, la de l'almadrava per exemple..però és necessita cotxe..i entenc que amb un bebé tant petit no es plan..
I ja està espero haver estat d'ajuda.

Gràcies Cotones!
Ja tinc uns quants llocs per veure doncs! ;)
Ja tinc uns quants llocs per veure doncs! ;)
Si vas a empuriabrava. Jo descartaria visitar empuriabrava.. tot lo del voltant val la pena.. els aiguamolls, castello, peralada, figueres( museu dali), pr si voleu anar a platges boniques tira cap al montjoi, pelosa, joncols ( roses amunt) o cap a la zona de llança-port de la selva.i Si teniu temps el cap de creus.
si vols més informació aquí estic!!!
Salut
si vols més informació aquí estic!!!
Salut
Bn dia!
A part del que et comenten les companyes a veure si puc fer alguna aportació útil.
A Empuriabrava pots llogar una barca k condueixes tu mateixa x canals. Es car xo vam riure molt! I quina enveja de cases...
Tambe hi ha el butterfly park. Es petito xo si compres nectar a lentrada tindras tots ls lloros al braç... El nen sho va passar mb.
Pots visitar els aiguamolls, amb un cami planer i facil.
Crec k Empuriabrava et pot servir d base x visitar tot el k et comenten pk en si es un lloc residencial: Roses, CAp Creus, CAles, Figueres, Escala...
Espero haverte ajudat!
A part del que et comenten les companyes a veure si puc fer alguna aportació útil.
A Empuriabrava pots llogar una barca k condueixes tu mateixa x canals. Es car xo vam riure molt! I quina enveja de cases...
Tambe hi ha el butterfly park. Es petito xo si compres nectar a lentrada tindras tots ls lloros al braç... El nen sho va passar mb.
Pots visitar els aiguamolls, amb un cami planer i facil.
Crec k Empuriabrava et pot servir d base x visitar tot el k et comenten pk en si es un lloc residencial: Roses, CAp Creus, CAles, Figueres, Escala...
Espero haverte ajudat!
El q tb esta bé. Si enganxeu un dia bo ( sense vent) es anar a veure com salten els paracaigudistes!!!!
Gràcies guapíssimes!
Ja m'enduc un bon llistat de llocs on fer el guiri ;)
Ah! i en paracaigudes ja m'ho he tirat!!!! Una passada! Ho recomano a tothom!
Ja m'enduc un bon llistat de llocs on fer el guiri ;)
Ah! i en paracaigudes ja m'ho he tirat!!!! Una passada! Ho recomano a tothom!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |