NO SABER SEXE DEL BEBÉ

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Crisalexi
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

NO SABER SEXE DEL BEBÉ

EntradaAutor: Crisalexi » dv. juny 27, 2014 10:24 pm

Aquest cop, no ho volem saber, doncs per l´Alexi, si ho sabiem, i ara volem que sigui sorpresa, i la gent no ho enten!!
Algú com nosaltres?
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2145
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: NO SABER SEXE DEL BEBÉ

EntradaAutor: Anna Maria » ds. juny 28, 2014 7:09 am

Hola Crisalexi,
no se se te n'has donat compte, però aquí a SP som un grup molt heterogeni en el qual ens hi sentim a la glòria perquè ningú ens tracta de bojos/es, tontos/es, etc... però "a fora", entès com el nostre entorn, no sé si has pogut comprovar que facis el que facis sempre hi haurà algú que posarà cara entre sorprès i indignat i et dirà alguna cosa tipus: "Ah sí? i per què no?..."
La tecnologia ens ha portat l'oportunitat de conèixer el sexe del bebè, però no l'obligació de saber-lo. L'embaràs és el mateix, i el final feliç també. Uix, això de final feliç ho dic pel part, eh? jeje
T'explico l'experiència de ma mare, fa uns 35 anys quan m'havia de tenir a mi. En el seu moment es començava tot just a saber veure el sexe del bebè, tot i que no recordo si m'ha dit algun cop que era al mateix mes que es pot veure ara. Li van dir que si volia saber el sexe del bebè la prova era pagant sant pere canta, i que valia 2000 pessetes (que a l'any 78 eren uns quants diners). Ma mare no es va deixar portar per l'emoció i la urgència de saber el sexe, va ser pràctica i va considerar que aquests diners els necessitaria quan nasqués jo, i que vingués el que vingués estaria bé, que només volia que estigués sa. Ja en aquell temps li van dir que clar, si ho demanés es podria preparar la roba millor i bla bla bla. Jo avui en dia penso igual que ella. Ara ha canviat la cosa, la prova te la fan gratis i crec que sí que ho voldré saber (encara no hi he arribat...), però per exemple ni em plantejo ecografies 3D i 4D, perquè si no ho entès malament no són gratis, i si les altres proves diuen que tot va bé a sant de què s'ha de fer per obligació? No et sembla?
Això de preparar l'habitació i la roba... a veure, què més hi dóna! no sé tu, però les nenes amb color blau estan fantàstiques, i pel que fa al color rosa... no el vull veure ni en pintura. Ara hi ha uns colors verds, taronges, ... que són xulíssims!!! i a més, potser millor no comprar kilos de roba, perquè si ens passa com a ma cunyada que el fill gran va venir més petit del que li deien... Els bodys li anaven grans i van haver de fer compres express.
O sigui que, endavant amb la vostra decisió, companya, i deixeu que la gent parli, crec que tot i que portem una vida atrafegada encara n'hi ha que tenen massa temps lliure.
Uis, amb aquest rotllo segur que t'he convençut oi? jejejejejjejeje
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Aitona
Entrades: 214
Membre des de: dl. abr. 02, 2012 2:54 pm

EntradaAutor: Aitona » ds. juny 28, 2014 9:20 am

Crisalexi en aqust post veuras que no ets un cas extrany: viewtopic.php?f=11&t=41788

L'important és que a les ecos et confirmin que tot està bé.
ikebana
:: tigre
:: tigre
Entrades: 751
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 1:40 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: ikebana » ds. juny 28, 2014 1:30 pm

Hola!!

nosaltres vam ser dels pocs que no sabiem quin era el sexe del nostre fill. Va ser sopresa per tots!

Hi havia gent que pensava que si que ho sabiem i que no ho voliem dir...
Mira sincerament feu el que realment us vingui de gust fer. Com diu l'Anna Maria, la gent sempre té alguna cosa a dir. Sinó sembla que no és feliç.

Evidentment tampoc vam fer eco 3d, per que quin sentit tenia si no voliem saber que era...

Jo t'animo a seguir amb la incògnita! el moment de tenir-lo és màgic i meravellós!! Quan m'el van posar sobre... i em van dir que era nen... tant me feia que no m'ho hagueren dit....

Nosaltres vam fer una porra per veure si ho encertaven.. Així els tens distrets amb alguna altra cosa jejejeje
abart
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 11:39 am

EntradaAutor: abart » ds. juny 28, 2014 2:24 pm

Hola!
Nosaltres no vam voler saber el sexe de cap dels nostres fills i n'estem súper contents, per nosaltres va ser molt xulo no saber-ho fins que van nèixer. Si en tinguèssim un altre, fariem el mateix.
I sí que és més habitual que la gent ho vulgui saber abans però penso que cada cop en som més que preferim esperar.
En fi, sigui el que sigui serà benvingut i molt deitjat.
Crisalexi
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

EntradaAutor: Crisalexi » ds. juny 28, 2014 3:28 pm

OLEEEEEEEEEEEEEEE NOIES!!

Vosaltres i que sabeu!!, He arribat a sentir de tot, com si fos raro, o jo passés de saber que és, com si per això per mi fos menys important...Per flipar. Per nosaltres el més important és que vingui bé, com per a cualsevol pare i mare, i el sexe, será el destí qui el trii.
Em pregunten, però dona, s´ha de preparar l´arribada del bebé...COoooooooommmm t´ho farás ???
I j dic ; Si és una decisió nostre, quina importáncia pot tenir el color d´un pijama???? I les nostres avies com ho feien???

Grácies noies!!!
Petitalinx
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dj. des. 26, 2013 7:54 pm

EntradaAutor: Petitalinx » ds. jul. 12, 2014 4:21 pm

Hem sembla molt bona idea.Sorpresa fins al final.
I una decisió admirable, jo no crec que en fos capaç
Imatge

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::