ELIMINAR ESTRIES INCIPIENTS!!!
ELIMINAR ESTRIES INCIPIENTS!!!
SOCORROOOOOOOO!!!! Em poso oli d´ametlles, trofolastín, i es el meu 2on embarás. Amb l´Alexi ni una, i ara m´estan sortin per els costats!! Em pica, i sembla que no hi hagi res que les aturi :(((
M´ha sortit la panxa de cop ( estic molt prima , bé ho estava...), potser ha estat el canvi brusc...No ho se, el fet que surti la panxa de cop, vol dir que ara creixerá progressivament i poc a poc, o això va a lo bèstia en el segón fill?
Buffffffffffff, les odio les punyeteres estries, estic de cuasi 6 mesos, i he engreixat 5,5 kilos...Tampoc és tant , no?
M´ha sortit la panxa de cop ( estic molt prima , bé ho estava...), potser ha estat el canvi brusc...No ho se, el fet que surti la panxa de cop, vol dir que ara creixerá progressivament i poc a poc, o això va a lo bèstia en el segón fill?
Buffffffffffff, les odio les punyeteres estries, estic de cuasi 6 mesos, i he engreixat 5,5 kilos...Tampoc és tant , no?
Re: ELIMINAR ESTRIES INCIPIENTS!!!
Jo fa uns mesos que he descobert la manteca de Karité i nomes en puc dir coses bones. Diria que no hi ha cap contraindicacio per embarassades, i va super be! A l'Occitane la venen pura en llauna
- Rossinyola
- :: pantera

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
Jo en els dos embarassos m'he fet una barreja que em va recomanar una esteticient, és d'oli de rosa mosqueta, oli de jojoba i oli de germen de blat, tots 3 que siguin purs, els que gasto en concret de la casa Marnys. Cada nit m'embatumo amb això, és suuuuuper hidratant i pringós, però ni una estria. I tb ho pots fer servir per fer massatges al perineu!
- Rossinyola

Per cert que sí, en el meu segon embaràs la panxa tb m'ha sortit de cop i descomunal i també em picava molt la pell suposo que pel canvi brusc. Però quan vaig tornar a fer servir la barreja d'olis se'm va passar. T'ho recomano moltíssim!
Alehop ha escrit:Jo fa uns mesos que he descobert la manteca de Karité i nomes en puc dir coses bones. Diria que no hi ha cap contraindicacio per embarassades, i va super be! A l'Occitane la venen pura en llauna
La Bio?, la "mama & bebé"?
Ostres docns, nenes grácies!! Ara mateix faré comanda!! A ón és aquesta botiga que dius?
Per cert, la barreja, en quines proporcions més o menys, la base és la mantega, suposo, i després a ull ?
- Rossinyola

Crisalexi ha escrit:Per cert, la barreja, en quines proporcions més o menys, la base és la mantega, suposo, i després a ull ?
Nono, només és ajuntar els 3 olis en un pot, en igual volum cadascun. Jo em compro els pots de 125ml dels olis purs i els ajunto en un pot més gran, que sigui de vidre fosc pq no es facin malbé. Et deixo els links dels q he comprat jo, però hi ha més marques q fan olis purs
Germen de blat http://www.nature-home.com/aceites-y-cr ... 25-ml.html
Jojoba http://www.nature-home.com/plantas-medi ... 25-ml.html
Rosa mosqueta http://www.nature-home.com/plantas-medi ... mao-125_ml
Ara bé, jo m'ho poso al vespre i deixo la panxa enlaire per no tacar la roba fins q la pell ho ha absorbit tot.
Ok, merci guapa!! EStic buscant per internet per trobar els olis millor de preu que a les botigues, és que a vegades és la ruina!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |