AMNIO NO ME L´HE FETA, 37 anys

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Crisalexi
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

AMNIO NO ME L´HE FETA, 37 anys

EntradaAutor: Crisalexi » dg. juny 29, 2014 8:02 am

Doncs això, que en tinc 37, i estic de cuasi 6 mesos, ( és el meu segón fill ), i l´analítica va sortir risc baix, i la morfo, tot correcte, la meva gine, em va dir que ella no la trobava justificada, i jo vaig considerar que no volia correr riscos, però ara estic una mica agobiada, i penso, si no me l´hagues hagut de fer...Sencillament hauria d´asumir la meva deicisió amb pau i confiançá, i malgrat que així ho penso, no ho aconsegueixo del tot, i a vegades m´entra el yuyu...Alguna de vosaltres s´ha trobat així ?
petitacuca
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am

Re: AMNIO NO ME L´HE FETA, 37 anys

EntradaAutor: petitacuca » dg. juny 29, 2014 9:19 am

Bones,

La meva cunyada es fa quedar embarassada x sorpresa del 3r fill quan va complir els 40 anys, i el seu ginecoleg li va fer les proves i també li va dir que tenia risc baix, i li va dir que no calia q es fes l'amnio, que tenia més risc (de perdre'l, entenc, pq crec q l'amnio no pot provocar malformacions) si se la feia que si no se la feia. No se la va fer i té una nena preciosa!

Entenc que et puguis rallar, però ara crec que ja és massa tard, per tant no en faràs res de rallar-te. Confiem que tot vagi bé!
Crisalexi

EntradaAutor: Crisalexi » dg. juny 29, 2014 9:56 am

Grácies guapa,

Ho se, ja és massa tard!!!! No se pk tinc a vegades aquestes sensacions...No ho puc evitar...
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2145
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Anna Maria » dg. juny 29, 2014 10:36 am

Hola!
Les tecnologies canvien, i el que fa uns anys era obligatori ara ho ha deixat de ser. Jo ja ho vaig preguntar a la gine a la segona visita que vaig fer-hi, perquè tenia entès que quan tenies més de 35 era obligada de fer-la. Em va dir que ara amb els testos que es fan si el risc surt baix, com en el vostre cas, ja no es fa l'amnio.
Això de no agobiar-se és complicat, perquè tot i que l'amnio sortís bé poden passar un munt de coses. Què podem fer? Doncs intentar prendre'ns-ho tot amb calma i pensar que tot anirà bé, guapes.
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

EntradaAutor: jaruma » dg. jul. 06, 2014 7:27 am

Hola,

jo estava en exactament la mateixa situació que tu: 37 anys, la ginecòloga em va dir que el risc era molt baix i que l'amnio no calia. Tenia amigues de la mateixa edat que sí se l'havien fet, i em vaig ratllar una mica, però vaig intentar no pensar-hi gaire. I ara tinc un nen preciós dormint a sobre meu, sense cap problema.
Així que t'aconsello que no hi pensis, i si el metge t'ha dit que no cal, és que no cal, ja veuràs :)
Crisalexi

EntradaAutor: Crisalexi » dg. jul. 06, 2014 8:20 am

Grácies Jaruma!!!

La veritat es que a vegades em venen pensaments " raros "...Ostres suposo que és normal, moltíssimes grácies per el teu comentari!!!
Felicitats per el nen;)))
bertian
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dl. jul. 07, 2014 12:10 pm

Crisalexi, l'edat és un paràmetre més! evidentment influeix però jo t'haig de dir que en aquest segon embaràs m'han sortit millors resultats del triple screening que amb la meva filla que la vaig tenir fa 3 anys! Serà que m'he convertit en una millor incuvadora!!!!!
Tot i que t'haig de ser sincera i admeto que jo em vaig fer l'Harmony abans de tenir els resultats del TS!!! jo també tinc 37 anys i mira, estava una mica cagada, a més tinc un nevot amb SD i em vaig ratllar.... Si hagués vist els resultats del TS abans segurament no me l'hauria fet: risc SD: 1/28.000 risc SE: 1/10.000 (súper bé!).
Melba
Entrades: 248
Membre des de: dt. maig 24, 2011 5:50 pm

EntradaAutor: Melba » dl. jul. 07, 2014 10:07 pm

Hola Crisalexi!

Jo amb 35 acabats de fer em vaig fer l'amnio perquè els resultats per mi no eren bons i la gine em va dir que estava d'acord, em vaig quedar tan tranquil.la quan me la vaig fer ( sóc bastant menjaolles) que vaig dir que al segon me la faria independentment del risc que em sortís. Al segon embaràs tenia 36 i mig (els volia súper seguits :love: ) i seguia decidida a fer-me l'amnio, quan em van donar els resultats del TS eren de risc baix (1/9000) i no me la vaig fer! La gine em va dir que ho veia innecessari i em va fer molta por perdre'l sobretot pq al tenir un petit de mesos a casa no em Veia fent repòs absolut.Em pensava que igual després em ratllaria però la veritat és que vaig voler confiar en que tot sortiria bé i així va ser. Encara recordo la meva sogra: no te la fas?? Però si amb el primer te la vas fer i li vaig dir la seva filla va ser mare per primer cop amb vora 39 i no se la va fer pas!
No et ratllis :-o00m , <:-) com bé diuen ja no val la pena. Jo també tenia algun moment en que pensava ai mare xq no me la vaig fer ( igual que totes les mares que en un moment o altre pensen: i si no ve bé? )però vaig confiar en el criteri de la gine i en el fet que avui en dia hi ha molts indicis per determinar que alguna cosa no va a l'Hora i no li vaig donar més voltes, estigues tranquil.la que tot anirà genial!
:content:
Cayena
Entrades: 1235
Membre des de: dl. oct. 10, 2011 1:54 pm

EntradaAutor: Cayena » dc. jul. 09, 2014 3:17 pm

Jo amb 41 anys no me la vaig fer. El risc amb el TS va sortir baix i no vaig volver arriscar-me a un altre avortament (vaig partir tres avortaments previs). Si que em vaig fer, però, l'harmony test, mes per estar jo tranquila que per necessitat real.
Tant el gine de la SS com la meva gine privada com la llevadora em van desaconsellar fer l'amnio.Ara ja no es fa per protocol a partir dels 35 a la SS però pel seguro privat si l'hagues pogut fer. En algun moment em vaig penedir, perquè com tu dius el cap jugado males passades, però tinc un nen sanissim que corrobora que vaig pendre la decidió correcta
Gaudeix de la teva panxa, intenta allunyar aquests pensaments negatius (se q es difícil) i confía en el teu petit
Crisalexi

EntradaAutor: Crisalexi » dc. jul. 09, 2014 4:48 pm

Moltes grácies noies!

Sou uns solets !!

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant