Ideies per estalviar i redecorar o altres !!
Ideies per estalviar i redecorar o altres !!
Hola noies,
M´ha semblat que podriem obrir aquest post perquè donem ideies de com estalviar uns diners, mentre aprofitem alguna cosa que tenim per casa, o a vegades tenim un moble que fa anys que ens acompanya, i que no acabem d´integrar enlloc, doncs no hi diu amb la decoració que tenim...etc.
Sovint amb una mica de ideia, no cal comprar, si no Reciclar!!!!!
Com ho he pensat una mica tard les fotos, són a mig fer, no vaig recordar-me de fer-es just avans de començar...Però us donará una ideia ;)))
Estic segura que ens donarem ideies boniiiiiiiiiiiiiiiiiissimessssssssssssss ;)))
Començo jo ; Recliclat de dos mobles.
El primer ; Era groc, amb una veta blava, vamos cursi a morir, i le deixat així de maco:
M´ha semblat que podriem obrir aquest post perquè donem ideies de com estalviar uns diners, mentre aprofitem alguna cosa que tenim per casa, o a vegades tenim un moble que fa anys que ens acompanya, i que no acabem d´integrar enlloc, doncs no hi diu amb la decoració que tenim...etc.
Sovint amb una mica de ideia, no cal comprar, si no Reciclar!!!!!
Com ho he pensat una mica tard les fotos, són a mig fer, no vaig recordar-me de fer-es just avans de començar...Però us donará una ideia ;)))
Estic segura que ens donarem ideies boniiiiiiiiiiiiiiiiiissimessssssssssssss ;)))
Començo jo ; Recliclat de dos mobles.
El primer ; Era groc, amb una veta blava, vamos cursi a morir, i le deixat així de maco:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |