tenir cura de bessonets
- maredebessonets
- Entrades: 2
- Membre des de: dl. jul. 28, 2014 12:17 pm
tenir cura de bessonets
Bon dia a tothom!
Escric per preguntar si algú em pot recomanar una persona que estigui interessada en treballar de 18 a 21 hores tenint cura d'uns bessonets preciosos de 7 mesos
Al setembre els nens aniran a la guarderia però quan estiguin malaltons (que espero no sigui molt sovint) també necessitariem dels serveis d'aquesta persona. Que evidentment pagariem a part.
Després de fer números el que podem oferir són 340 euros al mes.300 euros més el transport setmanal. La mainadera estaria acompanyada del pare i/o la la mare
Sabeu d'algú amb experiència a qui li pugui interessar?
Escric per preguntar si algú em pot recomanar una persona que estigui interessada en treballar de 18 a 21 hores tenint cura d'uns bessonets preciosos de 7 mesos
Al setembre els nens aniran a la guarderia però quan estiguin malaltons (que espero no sigui molt sovint) també necessitariem dels serveis d'aquesta persona. Que evidentment pagariem a part.
Després de fer números el que podem oferir són 340 euros al mes.300 euros més el transport setmanal. La mainadera estaria acompanyada del pare i/o la la mare
Sabeu d'algú amb experiència a qui li pugui interessar?
- maredebessonets
- Entrades: 2
- Membre des de: dl. jul. 28, 2014 12:17 pm
Re: tenir cura de bessonets
Ai si, ai si! Quina poca pràctica...
És a Barcelona, a la zona de Vallcarca! Més concretament avinguda República Argentina
És a Barcelona, a la zona de Vallcarca! Més concretament avinguda República Argentina
- montsesanta
- :: puça

- Entrades: 6
- Membre des de: dv. oct. 19, 2012 1:26 pm
Re: tenir cura de bessonets
Hola jo tinc una amiga que te uns 55 anys, es catalana i li agraden molt els nens. Sempre s'ha fet carres dels meus dos fills.
El seu telefon es 607363717, i es diu cecilia.
El seu telefon es 607363717, i es diu cecilia.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |