Depilació laser

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Depilació laser

EntradaAutor: núvol » dc. ago. 06, 2014 10:50 am

Hola, no m'ha semblat veure cap post específic d'aquest tema; per això l'he posat aquí.
Estic pensant en fer-me la depilació laser sobretot a les aixelles, inglés i llavi. Perà abans m'agradaria que alguna persona em pogués recomenar llocs, donar consells, què haig de tenir en compte i què no alhora de demanar informació als centres d'estètica, etc. Sóc de Barcelona ciutat i qualsevol ajuda serà ben rebuda.

Moltíssimes gràcies.
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Depilació laser

EntradaAutor: glorieta » dc. ago. 06, 2014 11:29 am

Hola núvol, jo m'ho estic fent a corporación capilar, al passeig de gràcia. Em faig una sessió cada 3 mesos i si que m'hi noto. Em faig aixelles i engonals. D'el tractament en si si que n'estic contenta, et fan una visita prévia amb un dermatòleg i jo tinc un tractament que son 12 sessions en tres anys.
Les coses que no m'agraden son mes de caire administratiu. Has de demanar hora amb molta antelació per quan et toca la sessió, jo ara ja m'agafo la seguent quan em faig la sessió, no et deixen fer sessions quan dones el pit (cosa que no es incompatible) i que quan hi vaig seeeempre em fan esperar.
Si tens més dubtes en parlem. Ah, si al final et decideixes per aquí i dius que vens de part meva em regalaran una sessió gratis :b-))) :b-))) :b-)))
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::