Les CONCERTADES

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
VespresVerds
:: cèrvol
Entrades: 572
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Les CONCERTADES

EntradaAutor: VespresVerds » ds. set. 06, 2014 8:31 am

Bon dia noies i nois!

L'altre dia discutíem amb una persona sobre el concert que reben les escoles concertades per part de la Generalitat. Ella està en desacord que des de la Gene es pagui a aquestes escoles, tenint en compte com estan les coses a la pública. Jo trobo que és molt utòpic perquè si deixessin d'estar concertades, possiblement molta gent passaria a la pública, i aquí hi hauria un merder enorme. S'haurien de fer més escoles (que suposa gastar més diners del que gastaves pagant un concert a concertades) i l'escola pública passaria a ser precària de debò.
Crec que la nostra societat, ara mateix, no està preparada per tenir un sistema públic com el de Finlàndia o altres països nòrdics. Cal una mentalitat més evolucionada de la que hi ha aquí.
Jo no sóc proconcertada ni propública, jo sóc mestra i m'agraden les escoles que aposten, que es renoven, i que tenen ganes de canviar i aprendre, tant com a professional com si fos mare.

Què en penseu vosaltres?

Que tingueu un bon cap de setmana!!! :ok:
petitacuca
Entrades: 574
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am

Re: Les CONCERTADES

EntradaAutor: petitacuca » ds. set. 06, 2014 4:15 pm

Jo penso com tu!

No sé si és el cas d'aquesta companya que dius, però moltes vegades veig que hi ha gent que pensa que tot ha de ser subvencionat i amb cost 0. En el cas de les concertades jo no ho veig com una subvenció pq "nens pijus no hagin de pagar tant" sinó el q tu comentes, que no hi hagi sobresaturació al sistema públic.

És trist que hàgim de tenir mútues d'assegurances, però si ningú en tingués i tothom anés el públic l'estat no podria pagar lo de tothom. Tot i pagant els impostos que paguem.

Desconec com és Finlàndia, xo dedueixo pel q dius q tot deuen ser escoles públiques o privades però quins impostos paguen ells? Quins sous cobren? S'ha de saber tot...

Hi ha coses del govern q no m'agraden (més del govern espanyol) xò tp és fàcil gestionar-ho tot! I hi ha gent que es queixa per vici al final!

Apa, crec q ja ho he dit tot! :P
VespresVerds
Entrades: 572
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

EntradaAutor: VespresVerds » ds. set. 06, 2014 7:06 pm

A Finlàndia totes les escoles són públiques, sí. I sí, paguen uns impostos de picarols i també cobren més, és clar!
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » ds. set. 06, 2014 8:13 pm

Estic amb tu. Si les escoles concertades deixen de rebre diners públics hi hauria una sobresaturació a les escoles públiques i solucionar-ho construint noves escoles és més car que el que es fa ara.
tona
:: pantera
:: pantera
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

EntradaAutor: tona » dg. set. 07, 2014 4:17 pm

Hi ha moltes concertades q el concert de la generalitat fa anys q no el cobren...

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::