Ajuda amb la feina!

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
cristiina
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dc. abr. 16, 2014 5:05 pm

Ajuda amb la feina!

EntradaAutor: cristiina » dt. set. 09, 2014 10:36 pm

Hola a totes! Mireu.. tinc un problema, sóc dependenta en un estanc (és una feina temporal on a finals d'octubre se m'acaba el contracte i després no tindré feina). La qüestió, és que m'han ofert una feina d'educadora infantil a una escola, però encara no és segur ja que demà em trucaran per dir-me si sí o si no. Està clar que vull treballar d'educadora ja que és la feina que m'agrada però em fa por com es pugui agafar el meu jefe el deixar-lo penjat amb tants pocs dies d'antelació. Vaig massa tard per deixar l'estanc?
FloR
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Ajuda amb la feina!

EntradaAutor: FloR » dt. set. 09, 2014 10:42 pm

Fins a on tinc entès, has d'avisar amb 15 dies d'antel•lació que deixes la feina, et queden vacances per fer o algo?
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
gusiluz
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

EntradaAutor: gusiluz » dt. set. 09, 2014 10:46 pm

Hola,

Doncs mira jo ho tindria clar, i mes si la feina que tens es temporal i la que t'ofereixen es per mes temps. No li pots donar uns dies al jefe perque es busqui algu?
Si la feina es seriosa, la nova vull dir, ho haurien d'entendre, ja que a ells tampoc els agradaria que els deixessis penjats d'un dia per l'altre.
De totes maneres, si saps que a l'octubre et quedes sense feina i que la nova feina suposo que almenys sera per tot el curs, tambe ho han d'entendre a l'estanc.
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dt. set. 09, 2014 10:56 pm

Crec que has de mirar per tu i quina feina t'omple realment, que crec que es Educadora Infantil, com dius tu a l'estanc es temporal i aviat se't acaba el contracte, aixi que a veure que et diuen dema i endavant!!!
montsecm
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 11:17 am

EntradaAutor: montsecm » dc. set. 10, 2014 7:02 am

Amb 15 dies de preavis pots marxar de la feina. Després ja depen de cada persona com s'ho prengui pero tu has fet com toca.
No t'ho repensis que la feina de l'escola bressol segur es molt millor!
truxi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 764
Membre des de: dv. des. 04, 2009 7:41 pm
Ubicació: Vila-seca (xò sóc de Reus!!!)

EntradaAutor: truxi » dc. set. 10, 2014 9:12 am

Hola!

A vere en principi has d'avisar amb 15 dies, si no ho fas et poden descomptar aquests 15 dies en la quitança... Jo crec que a l'estanc ho entendran... tu has de mirar per tu i la feina de l'estanc s'acaba ja i el que t'omple és l'altre feina així que...
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Vaig néixer el 9 de novembre de 2010 a les 18:02h amb 3,450kg i 50,5cm

Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Vaig néixer el 2 d'agost de 2015 a les 09:20h amb 3,430kg i 49cm
mdemare
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

EntradaAutor: mdemare » dj. set. 11, 2014 2:57 pm

A mi em va passar lo mateix i vaig decidir deixar la feina temporal de un dia per l'altre per una que m'agradava més. No em vaig sentir bé i el sr no ho va entendre però a vegades els trens passen i gràcies a això vaig començar a dedicar-me al que via.

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::