LLIT EXTENSIBLE

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Elma
:: tortuga
Entrades: 310
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 7:59 pm

LLIT EXTENSIBLE

EntradaAutor: Elma » dc. set. 10, 2014 9:58 pm

Hola,
estem pensant en comprar un llit més gran pel nostre fill i hem vist el llit extensible de l'Ikea (a la web del Imaginarium també en tenen), algú el te? Surt be? Seria un llitet que acabara a la casa del poble per quan anem uns dies a l'estiu i que passarà pels cosinets quan arribin.

Gràcies!
ImatgeImatge

Imatge
primerenca34
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm

Re: LLIT EXTENSIBLE

EntradaAutor: primerenca34 » dv. set. 12, 2014 2:27 pm

Hola Elma,
Nosaltres en tenim un de l'ikea, fa cosa d'un mes que el va estrenar la nena en la mida més petita (1,35, ho dic de memòria). Tot molt bé fins l'altra nit, que en va caure dues vegades!!!!!! El model que vaig comprar no té barres laterals senceres, fa una protecció a la part del cap, com fins a mig cos, i una altra a la part dels peus. Jo creia que amb això n'hi havia prou però està clar que no. Dilluns hi tornaré a veure si fan algun complement per evitar que caiguin, però pinta que no. Ara mateix, no el puc recomanar. Et busco el link del model exacte i te'l penjo.
Imatge
Imatge
primerenca34
Entrades: 289
Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: primerenca34 » dv. set. 12, 2014 2:35 pm

Imatge
Imatge
jambina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dt. maig 10, 2011 12:32 pm

EntradaAutor: jambina » dv. set. 12, 2014 10:07 pm

Hola Primereca i Elma,
Nosaltres tenim un model de l'ikea que és com ara aquest però més antic. El vaig comprar a segundamano. Jo n'estic molt contenta. Al principi el tenia a la posició més curta (1,35m crec) però al cap de poc vaig passar a 1,60m (crec) perquè així ens hi podem estirar al costat quan li espliquem contes o quan l'adormim. Com que el matalàs fa 80, s'hi cap prou bé estirada al seu costat.
A nosaltres no ens ha caigut mai, però quan li vam posar ja tenia 2 anys i mig. Abans de tenir aquest llit dormia des dels 20 mesos a un llit gran normal, i li vam posar una barana d'aquelles que fan forma de L i una part es posa sota el matalàs i l'altra és la barana en si. També és una opció si veieu que caigués. Tampoc és un llit gaire alt, per tant les caigudes són lleus...
Jo n'estic buscant un altre per posar el petit a dormir ja a l'habitació del gran. Tenen una habitació més aviat petita i així ens hi cabran 2 llits i les calaixeres de la roba.
Elma
Entrades: 310
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 7:59 pm

EntradaAutor: Elma » dl. set. 15, 2014 11:08 am

Hola!
Gràcies per les respostas!
A banda de que puguin caure,el tema del matalàs, com ho heu fet? afegint les parts? és còmode?
ImatgeImatge

Imatge

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::