Regal estetica

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Regal estetica

EntradaAutor: núvol » dg. set. 28, 2014 3:02 pm

Hola, m'han convidat a una festa el proper dissabte i voldria fer un regal a la noia. Havia pensat un regal per a ella, tipus estètica: massatge, peeling, etc. però no m'agradaria comprar una capsa d'aquestes que han de triar (smarth box, plan B, etc.). Sabeu d'alguna estètica al centre de Barcelona ciutat on pugués fer un regal bonus, o alguna cosa així. És que jo no en conec cap i voldria tenir referències abans d'enviar-la a qualsevol lloc.

Gràcies.
San78
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dt. set. 27, 2011 3:13 pm

Re: Regal estetica

EntradaAutor: San78 » dg. set. 28, 2014 4:17 pm

Hola, núvol!
Jo fa cosa d'uns 4 anys vaig anar a fer-me un massatge relaxant a un centre que hi ha a Barcelona que es diu Fisioessència, i vaig quedar molt molt contenta, de manera que hi repetiria un altre cop. Et passo el link del web: http://www.fisioessencia.com/
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

EntradaAutor: Rossinyola » dg. set. 28, 2014 5:11 pm

Aire de Barcelona, al Born. A mi em va encantar! http://www.airedebarcelona.com/
Imatge

Imatge

Imatge
Pupuleta
:: poltre
:: poltre
Entrades: 689
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 1:22 pm
Ubicació: Osona

EntradaAutor: Pupuleta » dg. set. 28, 2014 6:43 pm

Aire de Barcelona...nosaltres li vam regalar a la meva mare i vam anar-hi les tres (ma germana, ma mare i jo) va ser xulissim!!!
Imatge

Imatge
0blanca0
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

EntradaAutor: 0blanca0 » dg. set. 28, 2014 6:54 pm

Hola Nuvol! Jo també et recomano Aire Barcelona! Són banys termal àrabs amb varies piscines, un bany de vapor amb aromateràpia i opcions de tractaments tant estètics com de massatges etc! És un lloc maquíssim i tenen diferents ofertes de regal amb preus diferents! I està just al Born!! Ostres si fos més baratillo hi aniria cada mes! :love:
Imatge

Imatge

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::