Festa dels supers

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
ajulia
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 11:44 am

Festa dels supers

EntradaAutor: ajulia » dj. oct. 09, 2014 9:39 pm

Hola! La nostra filla té tres anys i es una super fan de la familia del super3. Es torna "boja" quan veu a la Lila i se sap tot el musical de memòria. Però no tenim clar anar a la festa, tantíssima gent ens posa dels nervis. Algú em pot explicar la seva experiència? Moltes gràcies!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Festa dels supers

EntradaAutor: neuetes » dj. oct. 09, 2014 10:22 pm

Nosaltres hi vam anar l'any passat per primer cop, la gran tenia 5 anys i la seva germana petita, 10 mesos. Vam anar especialment per veure l'espectacle principal de la família del super3, no vam estar fent cues per les diferents activitats que hi havia. Ens vam limitar a passejar per l'anella olímpica i veure l'ambient. Durant l'espectacle, el pare es va quedar amb la petita a les grades i jo i la gran vam anar a pista per gaudir de l'espectacle i quan va acabar vam marxar. No et podria dir qui s'ho va passar més bé, si ella o tots, perquè a mi em va encantar compartir aquell moment amb la meva filla. I aquest any repetirem!

La clau és arribar ben d'hora, portar menjar i aigua per tots i paciència per aparcar si veniu amb cotxe.
garota
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dv. oct. 10, 2014 6:42 am

Totalment d'acord amb la neuetes!
Hi ha moltíssimagent sí, i cada any més!! Però nosaltres farem el mateix, arribar ben d'hora, fer un volt i veure l'espectacle!
noviachuky
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dv. oct. 10, 2014 10:05 am

Nosaltres hi anem des que el gran tenia 1,5 anys, fem el mateix que la neuetes, passejem i veiem l'ambient, mirem l'espectacle final i marxem. Es el que més els interessa.
Ara que el gran ja té 5,5 anys imagino que alguna cua haurem de fer

Petons i que us ho passeu molt bé
Imatge

Imatge
ajulia
Entrades: 31
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 11:44 am

EntradaAutor: ajulia » dv. oct. 10, 2014 8:27 pm

Gràcies noies! Quan dieu que hi aneu ben d'hora a quina és? Nosaltres som de fora de Barcelona i per arribar a plaça Espanya hi tenim una hora i mitja mes o menys... i després falta aparcar... Si l'espectacle es a les 12, a quina hora aconselleu arribar?
Un altre dubte : millor portar el cotxet, oi? Perque de seguida que es cansa demana anar a coll...
soclamarga
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: soclamarga » ds. oct. 11, 2014 7:21 am

Hola! Nosaltres també hi vam anar l'any passat. El nen també era super fan de la Lila i estava molt emocionat amb això de la festa. Hi vam anar amb la germaneta petita que tenia 3 mesos (hi vam anar en cotxet, i tot i que és un pal perquè has d'anar fent voltes per trobar els accessos que n' hi ha pocs, sort que hi vaig anar en cotxet, perquè així la nena va poder dormir "tranquil·la" i jo no em vaig destrossar l'esquena ni els braços. El gran... que a ell no li agrada gens caminar, em sembla que es va portar molt bé i no ho va demanar gaires cops, anar a coll. No ho sé, potser amb 3 anys, et farà més nosa que servei el cotxet, perquè a lo de l'espectacle hi ha grades i pot estar assentada, i a tot lo altre quasi que no val la pena res.

Nosaltres només vam fer 1 cua, més d'una hora!!! Per veure el Mic. Va ser una MERDA amb perdó, perquè el Mic no va aparèixer per enlloc. Tot estava decorat amb coses del Mic, però "l'espectacle" de 5 Minuts era una noia qualsevol que excplicava un conte qualsevol i cantava la cançó de l'elefant ("mireu allà dalt en el sostre què hi ha...."). Ni tan sols tenia el peluix del Mic com si ho expliqués ell. Va ser patètic. Això sí, ens van regalar un iman de nevera del Mic i el 5 segons.... Em vaig enfadar molt. JO. Però els nens s'ho van passar bé (anàvem amb els seus cosins, de 2, 5 i 8 anys!) i cap dels 4 es va queixar en cap moment, ni durant la cua, ni després de l'espectacle ni res!

SI POTS EVITAR EL COTXE, EVITA'L!!! Nosaltres vam anar-hi des de Sabadell. Vam estar més d'una hora i mitja per arribar, per les cues que hi havia per tot arreu. Era indescriptible!!! A més no sabíem que no es podia passar per "davant" de l'estadi, i quan per fi vam arribar a PLaça Espanya, encara ens va faltar pujar toooooootes les escales aquelles a peu fins arribar a dalt (amb molta gent i el cotxet amb la nena...). I quan arribem, que quedava 1 quart d'hora o així perquè comencés l'espectacle del Connectem, ens diuen que està l'accés tancat i que ja no s'hi pot entrar!!! No el vam poder veure! ni sentir! No hi havia pantalles a fora per poder veure què estava passant. Va ser un desastre!! Vam poder entrar després a veure el que feien després a l'escenari (alguna cançó d'algun grup...), i com que van veure el Doraemon, la Supermots i tots aquelles disfressats (molts pocs minuts i sense fer res especial), encara s'ho van passar prou bé i no van preguntar massa per l'espectacle en si del Connectem.... Per tant, si pots anar-hi amb transport públic, encara que hi hagi molta gent, suposo que deu ser millor! Jo amb cotxe no repeteixo! jeje

Total, que jo em vaig enfadar molt aquell dia, per la mala organització i totes les coses que ens havien anat passant.... I en canvi ell s'ho va passar GENIAL.

De fet, aquest any segurament no hi podrem anar, perquè jo treballaré el cap de setmana, i em diu "és igual, mama, ja hi anirem nosaltres i no et preocupis, que ja tornarem aviat, no passa res!" jajajjaja
neuetes
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » ds. oct. 11, 2014 8:59 am

Nosaltres també tenim una hora i mitja de camí i tenim intenció d'arribar abans de les 9 a l'estadi. L'any passat que l'espectacle de dissabte era a les 5 de la tarda vam arribar a les 11 i vam aparca a la zona franca, just als peus de montjuïc. Vam evitar passar per plaça espanya perquè vam deduïr que tothom aniria a parar allà :content:
I és el que diu la soclamarga, mitja hora abans de començar l'espectacle central tanquen l'accès al estadi per seguretat en l'aforament. Nosaltres l'any passat mentre estavam esperant que començes, vam veure moltes famílies que arribavem tard i no podien entrar a veure l'espectacle (estavam just a les grades del lateral, on van tancar portes).
Si pots evitar portar-te el cotxet, millor. Durant l'espectacle no el deixen tenir a les grades (per seguretat) i l'has de deixar a baix pista a un costat amb tots els altres cotxets dels altres supers, a més que és un enredo amb tanta gent i cotxets. Jo enguany em portaré el fulard per la petita i deixaré el cotxet a casa.
tona
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

EntradaAutor: tona » ds. oct. 11, 2014 10:44 am

Hola nosaltres i vam anar l any passat amb un nen de 4 i la petita de 1. tenim tb una hora i mitja i hi vam arribar alla a les dotze del migdia ( del dissabte) vam aparcar bastant de pressa practicament va ser arribar i aparcar. diguessim q vam aparcar per la part de darrera. ( hi ha unes piscines a prop) l espectacle era a les quatre. vam estar una estona a pista i abans de morir d insolacio vam tirar cap a grades amb ombreta vam dinar i a veure l espectacle i en biribiri. no vam voltar. La cua la van fer els homes per demanar una birra q per cert era carissima

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Baidu [Spider] i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::