Escola Escolàpies Sant Martí
Escola Escolàpies Sant Martí
Bones, no sé si algú té referències d'aquesta escola. Si hi ha dificultats per entrar a 4 o 5è Primària o a 1er ESO. Si l'escola està bé o no. Quin cost té, etc. Tinc un familiar que potser l'any que ve haurà de fer preinscripció i és una de les escoles que per zona li toquen.
Algú en sap res? Moltes gràcies!
Algú en sap res? Moltes gràcies!
Re: Escola Escolàpies Sant Martí
No sé si et podré ajudar gaire, però ho intentaré...
Tinc una nena que enguany ha començat P3 en aquesta escola; de moment pinta bé, la nena hi va contenta i estem força satisfets. Malauradament, pel que fa a Primària i ESO no tinc referències, em sap greu, així que intentaré fer-te'n cinc cèntims de coses més generals.
Quant al preu, no és gaire cara (em sembla recordar que la mensualitat eren uns 85€). Concertada.
Disposa de cuina pròpia, la qual cosa està força bé.
És escola de dues línies (25 alumnes en el grup A i uns altres 25 en el B).
D'aquí a algun temps (uns dos anys, si no recordo malament) s'hi podrà fer Batxillerat.
Escola catòlica (donen classes de religió des de P3), però no arriben fins al punt de fer catiquesi.
De llengües estrangeres, apart d'anglès, fan francès.
I més o menys és això el que et puc dir de moment.
Si tens més dubtes, fes-m'ho saber.
Tinc una nena que enguany ha començat P3 en aquesta escola; de moment pinta bé, la nena hi va contenta i estem força satisfets. Malauradament, pel que fa a Primària i ESO no tinc referències, em sap greu, així que intentaré fer-te'n cinc cèntims de coses més generals.
Quant al preu, no és gaire cara (em sembla recordar que la mensualitat eren uns 85€). Concertada.
Disposa de cuina pròpia, la qual cosa està força bé.
És escola de dues línies (25 alumnes en el grup A i uns altres 25 en el B).
D'aquí a algun temps (uns dos anys, si no recordo malament) s'hi podrà fer Batxillerat.
Escola catòlica (donen classes de religió des de P3), però no arriben fins al punt de fer catiquesi.
De llengües estrangeres, apart d'anglès, fan francès.
I més o menys és això el que et puc dir de moment.
Si tens més dubtes, fes-m'ho saber.
Re: Escola Escolàpies Sant Martí
Caram murrieta moltes gràcies! Molt útil la informació. La passaré a la meva cosina! merci
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |