Amic invisible
Amic invisible
Hola, a l'escola del meu fill fan l'amic invisible pels volts de desembre. El regal no es pot comprar, l'han de fer ells/es i ha de ser unisex, com que no saben per a qui serà el regal han de pensar en una cosa que tan pugui agradar a un nen com a una nena. Fins ara nosaltres hem fet un pot per a llapissos i un marc per a una foto del grup de la classe. Però aquest any no tenim idees, per això us volia demanar si sabeu què podríem fer, idees, recomenacions, etc.
Moltes gràcies.
Moltes gràcies.
Re: Amic invisible
per a quina edat?
- carlotad2323
- :: peixet

- Entrades: 254
- Membre des de: dj. oct. 16, 2014 5:29 pm
Hi ha un regal que jo crec que és per totes les edats que és la capsa dels 5 sentits, és molt fàcil, agafes una capsa i hi poses una cosa que representi cada un dels sentits, és original i diferent i a la vegada fent-lo ho passes bé!
Espero haver-te ajudat
Espero haver-te ajudat
Jo vaig fer un 3 en ratlla amb els galets de nadal pintats i una caixa amb foamy a sobre amb el taulell pintat. Em va quedar molt xulo!!! Els galets d'un equip d'un color i els altres d'un altre. Vem fer de recanvi per si es trecaven!!!

Un punt de llibre
Els nens tenen 8 anys. Moltes gràcies per les idees que m'heu donat, però la que més m'agrada és la capsa dels 5 sentits, és molt adient perquè precisament aquest any faran els tallers dels sentits; amb la qual cosa tindria relació amb el que fan a classe. Ara necessitaria idees per veure quìns objectes posem a dintre la capsa i que pugui fer el nen.
Moltíssimes gràcies!!!
Moltíssimes gràcies!!!
- carlotad2323
- :: peixet

- Entrades: 254
- Membre des de: dj. oct. 16, 2014 5:29 pm
Núvol pot ser molt xulo si ademés ho treballen a classe
Doncs així alguna idea...pel gust podeu fer magdalenes o galetes, pel tacte un dibuix amb purpurina o coses que sobresurtin del full, per la vista un braçalet o alguna cosa així, per la oïda...alguna cosa amb una cançó...part d'una lletra o així i a l'olfacte perfumar tota la capsa per exemple amb olor de llaminadures o de maduixa...no se, alguna idea!
Espero haver ajudat, sort
Perdoneu faltes i modo soso estic des del mobil
Doncs així alguna idea...pel gust podeu fer magdalenes o galetes, pel tacte un dibuix amb purpurina o coses que sobresurtin del full, per la vista un braçalet o alguna cosa així, per la oïda...alguna cosa amb una cançó...part d'una lletra o així i a l'olfacte perfumar tota la capsa per exemple amb olor de llaminadures o de maduixa...no se, alguna idea!
Espero haver ajudat, sort
Perdoneu faltes i modo soso estic des del mobil
Sí, Carlotad2323, crec que serà el més apropiat per a aquest curs escolar. Moltíssimes gràcies!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |