Conte personalitzat amb fotos
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Conte personalitzat amb fotos
Hola hola,
Estic mirant de trobar un conte personalitzat amb fotos per regalar aquest nadal, però tot i que hi ha força webs, en algunes no m'agraden els dibuixos, a d'altres només veig títols però no el conte senser i em costa decidir. N'heu fet algun o coneixeu alguna botiga on poder-los fullejar?
Gràcies
Estic mirant de trobar un conte personalitzat amb fotos per regalar aquest nadal, però tot i que hi ha força webs, en algunes no m'agraden els dibuixos, a d'altres només veig títols però no el conte senser i em costa decidir. N'heu fet algun o coneixeu alguna botiga on poder-los fullejar?
Gràcies
- carlotad2323
- :: peixet

- Entrades: 254
- Membre des de: dj. oct. 16, 2014 5:29 pm
Re: Conte personalitzat amb fotos
Hola sargantana:28!
Jo n'he vist a hoffman. posen la foto del nen al personatge i encriuen la història, jo els vaig trobar molt originals, però reconec que no n'he mirat més, potser no és dels millors...
Jo n'he vist a hoffman. posen la foto del nen al personatge i encriuen la història, jo els vaig trobar molt originals, però reconec que no n'he mirat més, potser no és dels millors...
A la meva peque li van regalar un del hoffman. Està prou bé i hi han moltíssimes contes per triar.
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Grecies noies, vaig a mirar les opcions que em dieu!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |