Body o calçotets??
Body o calçotets??
No sabia on posar aquesta pregunta... Va, és una mica ridícul però tinc 2 preguntes. El meu fill té 2 anys. Encara porta bolquers i no tinc cap pressa per treure'ls. Una pregunta és: li posaríeu body aquest hivern?? Va molt bé perquè va abrigat però ara comença a provar vestir -se i desvestir-se i body és impossible! No sé si li treu autonomia...
L'altra pregunta és, si opto per no posar body, li posaré samarreta interior, però...li poso calçotets sobre bolquer??? Què m'aconselleu??
L'altra pregunta és, si opto per no posar body, li posaré samarreta interior, però...li poso calçotets sobre bolquer??? Què m'aconselleu??
Re: Body o calçotets??
Quina gracia... doncs nosaltres vam posar calçotets al treure el bolquer als dos anys. Si que deu fer estrany posar samarreta i no calçotets pero en realitat si porta bolquer es en realitat innecesari i ganes de rentar mes roba 

Jo li posaré samarreta interior però no calçotets. L'Ot te 2 anys i 3 mesos i tb va amb volquers i de moment seguirà amb ell. QUan li tregui ja li posarem calçotets.
El meu nen li vaig treure el body i li vaig posar calçotets als 18 mesos quan va començar la guarderia, ara te 34 mesos i fa un mes que nomws porta bolquer a la migdiada i a a nit.
El body va be perque no se'ls hi destapa l'esquena quan no paren quiets, i agafen mes be el bolquer.
El body va be perque no se'ls hi destapa l'esquena quan no paren quiets, i agafen mes be el bolquer.
Jo amb el meu fill gran algún cop li posava samarreta amb ranita abaix o de vegades el body, calçotets fins que no vaig treu el bolquer no pq no fan res, més aviat molesten no?
el body se'l pot posar com la samarreta i ja després li cordes tu si de cas i llestos
el body se'l pot posar com la samarreta i ja després li cordes tu si de cas i llestos
- ginko biloba
- :: rateta

- Entrades: 192
- Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm
D'acord amb l'ada_bcn.
El meu fill de 2 anys porta bolquer i body, i no li penso treure aquest hivern. Cap de les dues coses. el body els abriga molt, i agafa millor el bolquer, de manera que evitem escapes.
Per altra banda, quan li vam treure el bolquer al meu fill gran, anar a comprar calçotets de ninotets, com a simbol de que es feia gran, va ser part de l'estimul per ajudar-lo a treure-li el bolquer. Jo ho gaurdaria per llavors.
El meu fill de 2 anys porta bolquer i body, i no li penso treure aquest hivern. Cap de les dues coses. el body els abriga molt, i agafa millor el bolquer, de manera que evitem escapes.
Per altra banda, quan li vam treure el bolquer al meu fill gran, anar a comprar calçotets de ninotets, com a simbol de que es feia gran, va ser part de l'estimul per ajudar-lo a treure-li el bolquer. Jo ho gaurdaria per llavors.
Jo vaig deixar body mentre duia bolquer, es garantia que l'esquena va ben tapadeta. un cop li poses samarreta, la samarreta sempre acaba enrollatda al mig del cos... aixi que fins que no va ser necessari pq ja no duia bolquer, clarisimament. body!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |