Petita enquesta a mestres, pares i mares

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Petita enquesta a mestres, pares i mares

EntradaAutor: Danu » dg. nov. 09, 2014 9:32 pm

Hola, espero no molestar ningú amb aquesta entrada... Vull obrir una petita llibreria infantil l'any que ve, i m'agradaria que com a mestres, pares i mares em diguessiu serveis que heu trobat a faltar al vostre barri i que us vindrien bé: recomanacions de lectures per a escoles, activitats per treballar-les, guies de lectures, ajut amb els projectes escolars dels nens...
Crec que una llibreria ha de donar un servei cultural comunitari, i això només s'aconsegueix sabent les necessitats de la gent del barri (supongo que al meu barri les necessitats seran semblants a les d'altres barris).
També podria ser quelcom online.
Què en penseu?
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 572
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Petita enquesta a mestres, pares i mares

EntradaAutor: VespresVerds » dl. nov. 10, 2014 10:44 am

Danu, està molt bé. Per mi qualsevol idea que tingui a veure amb la cultura em sembla important i crec que s'ha de tirar endavant.
Jo també estic amb el pla d'empresa d'un negoci que tinc el cap. També encaminat amb la cultura, sobretot l'art.
Jo sóc de Barcelona i he estat mirant estadístiques sobre la població (del meu barri, sants); estudis universitaris de la gent, economia, etc... Més endavant, faré enquestes al carrer i també en proposaré una online a veure què n'opineu i què us interessa.
Penso que una de les coses més importants abans d'obrir un negoci és justament aquesta, detectar una necessitat i dissenyar un pla per tenir-hi cabuda.

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::