Propostes cap de setmana per veure la neu (amb nens petits)
Propostes cap de setmana per veure la neu (amb nens petits)
Hola!
Volem fer una escapadeta un cap de setmana a algun lloc on els meus nens puguin conèixer la neu. La idea és allotjar-nos en algun hotel o aparthotel que sigui prou confortable per anar amb ells, que tingui activitats infantils, etc ( El gran té 3 anys i el petit 8 mesos...)
Em podeu aconsellar algun lloc?
Gràcies
Volem fer una escapadeta un cap de setmana a algun lloc on els meus nens puguin conèixer la neu. La idea és allotjar-nos en algun hotel o aparthotel que sigui prou confortable per anar amb ells, que tingui activitats infantils, etc ( El gran té 3 anys i el petit 8 mesos...)
Em podeu aconsellar algun lloc?
Gràcies
Re: Propostes cap de setmana per veure la neu (amb nens petits)
A mi tambe m'interessaria i que es poguessin porta gossos!
Mireu a Rialp, no recordo l'hotel on vam estar. I aquest gener vam anar a passar uns dies a Prullans, http://www.hotelmuntanyaspaprullans.com/es/familia.html, Genial!!!
Jo també recomano l'hotel Muntanya a Prullans! Allà a la Cerdanya s'està de luxe!
relativament a prop tens Guitar La Molina, amb coses per nens i apartaments. A Andorra, l'Anyos Park esta molt bé. I despres a Són, molt a prop d'Espot (Alt Pirineu) tens el Monnatura Pirineus, que esta super be. Es tipus alberrg pero molt nou, amb habitació privada per 4 i bany a dins. Hi ha zona de jocs infantils, i un centre de natura que es pot visitar (al de 3 li encantarà). Tambe fam tallers de construcció d'iglus i observatori d'estrelles. Des d'alla teniu Baqueira relativament a prop (pel port de la bonaigua) i Espot amb un pac ludic amb pista de trineus i altres activitats. Tambe Llac de St Maurici!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |