Espai Creatiu a Sants/Les Corts

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
VespresVerds
:: cèrvol
Entrades: 572
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Espai Creatiu a Sants/Les Corts

EntradaAutor: VespresVerds » dc. des. 03, 2014 11:40 am

Bon dia mares i pares!

Intentaré ser clara i breu, però no us prometo res. ;-)))

Jo sóc mestra i psicopedagoga. Treballo en una escola des de fa 4 anys però tinc inquietuds educatives i morals i a vegades em sento estancada i sense poder fer el que voldria i com voldria.

Des de fa uns mesos, amb dos companys més, estem pensant de crear un espai al barri de Sants/Les Corts que sigui un lloc de trobada per famílies, on es pugui experimentar, aprendre i relacionar-se. Un espai on poder fer tallers per mares/pares i nadons (als matins) i a la tarda oferir l'oportunitat als nens i nenes per a què experimentin amb l'art (semblant a una extraescolar, però no volem anomenar-ho així, ja que no pretenem que sigui una acadèmia per aprendre una tècnica concreta, sinó una mena de "descobrir el món" a partir de l'art i la cultura). Alhora que algun cap de setmana o algun vespre puguin tenir lloc conferències, xerrades o visites culturals.

Creiem que a les escoles no es tracten gaire bé aquests temes (art i cultura) i pensem que es necessiten alternatives per veure i pensar des d'un altre enfocament.

M'agradaria que si sou mares (i pares) de Sants o Les Corts (i si no ho sou, estareu convidades igual : lasito : ) comentéssiu si us interessaria un espai així al nostre barri i què és el que més trobeu a faltar!!

Espero les vostres idees i aportacions amb moltes ganes! >.-<:
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Espai Creatiu a Sants/Les Corts

EntradaAutor: garota » dc. des. 03, 2014 12:01 pm

Buscaré pis al teu barri si ho feu, jajajajaajajaj!
Em sembla súper bona idea!
Molta empenta i ànims amb el projecte!
VespresVerds

EntradaAutor: VespresVerds » dc. des. 03, 2014 1:29 pm

Gràcies Garota!
Series molt benvinguda al barri! :rulos: :--/)
vinyet2012
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 5:59 pm

EntradaAutor: vinyet2012 » dc. des. 03, 2014 4:29 pm

Hola!

jo sóc una mare de Les Corts i em sembla molt interessant això que proposeu!!

teniu web o més info? on ho farieu? per a quines edats?

ja ens explicaràs!!
VespresVerds

EntradaAutor: VespresVerds » dc. des. 03, 2014 7:01 pm

Vinyet, encara no tenim ni web ni local.
Tenim la filosofia molt clara i estem fent balanç econòmic que això és el que ens fa més por. Per això, una gran part, és saber si realment hi hauria gent interessada en aquests serveis.

Volem proposar tallers per mares/pares i nadons i a la tarda tallers per nens i nenes de 3 a 12 anys!
picdeladona
:: poltre
:: poltre
Entrades: 660
Membre des de: dt. gen. 26, 2010 7:19 am

EntradaAutor: picdeladona » dj. des. 04, 2014 7:31 am

Hola Vespresverds
Em sembla molt bona iniciativa, totalment interessant. Jo sóc d'un altre barri, de Poblenou i volia fer-te arribar algunes observacions:
Crec que hauríeu de veure quina és la oferta que teniu per part de casals de barri o centres cívics a la vostra zona. En el meu cas, a Poblenou, hi han un munt d'activitats per nadons i petits oferides en casals i al centre cívic que estàn MOLT BÉ DE PREU. Respectuoses i amb un ambient superxulo, per exemple: massatge infantil, estimulació musical, cuinar amb petits, etc..
La teva ideia em sembla sensacional, tenir un espai on poder compartir ideies, activitats, etc.. Però vigileu amb el cost que suposaria a les famílies sòcies ja que de vegades es dispara i sincerament no són gens assequibles... tot i que per ganes de participar a mi no em queden.. però ja et dic els preus es disparen.
Endavant i molta molta sort
PD: Tot el que comento sense cap afany de desanimar ehh..Muaks! :-()-)
VespresVerds

EntradaAutor: VespresVerds » dl. des. 08, 2014 6:29 pm

Karma, t'entenc perfectament, i és una de les coses en les que pensem des del primer dia, intentar aconseguir el preu més ajustat possible. Però malauradament, en aquest país, per tenir una empresa s'han de pagar MOLTES (massa) coses i a vegades el preu no és tan ajustat com es voldria...
S'intenta, ja et dic!!

Va, aneu dient més coses, que ens interessa saber què penseu! >.-<:

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::