Quina tablet em recomaneu??
Quina tablet em recomaneu??
Hola!
Estem pensant ara que arriba epoca de regals, i també d'aniversaris al Gener d'adquirir una tablet , en principi pel peque que fara en uns dies 6 anys.. però que pugui servir en un moment puntual per altres coses familiars.
Quina feu servir o recomaneu??
Gràcies
Isa sf
Estem pensant ara que arriba epoca de regals, i també d'aniversaris al Gener d'adquirir una tablet , en principi pel peque que fara en uns dies 6 anys.. però que pugui servir en un moment puntual per altres coses familiars.
Quina feu servir o recomaneu??
Gràcies
Isa sf
Re: Quina tablet em recomaneu??
hola, jo estic bastant igual... ja fa diez que li dono voltes
no sé si et servirá pero et deixo aquest post on posa el que ha de tenir una Tablet per un nen
http://regaloparanene.blogspot.com.es/2014/11/como-escoger-una-tablet-para-un-nino.html
la conclusió crec que és comprar una Tablet que tinui el que vulguis i que estigui bé de preu i posar-li una funda una mica infantil...
jo he estat mirant tablets a amazon, hi ha mola oferta de tablets infantils, del clan n'hi ha mogollón, a amazon buy vip van sortir unes ofertes però s'esgoten súper ràpid i com no m'havia decidit perque no sé molt bé què comprar (jo no tinc Tablet per mi...)
no sé si et servirá pero et deixo aquest post on posa el que ha de tenir una Tablet per un nen
http://regaloparanene.blogspot.com.es/2014/11/como-escoger-una-tablet-para-un-nino.html
la conclusió crec que és comprar una Tablet que tinui el que vulguis i que estigui bé de preu i posar-li una funda una mica infantil...
jo he estat mirant tablets a amazon, hi ha mola oferta de tablets infantils, del clan n'hi ha mogollón, a amazon buy vip van sortir unes ofertes però s'esgoten súper ràpid i com no m'havia decidit perque no sé molt bé què comprar (jo no tinc Tablet per mi...)
Algú recomana un Kindle Fire per nens? i posar-li una funda infantil? És fácil baixar aplicacions? Es pot posar en un kindle també un control parental sense problemas?
Gracies
Gracies
Bones,
Jo tinc una BQ Edison2, n'estic encantada i relació qualitat preu crec que és dels millors del mercat. No és especifica per nens, és normal, però jo soc una mica anti artilugis per nens que desprès resulten ser una mica "cutres". A més pel que comentes, també la voleu per us familiar així que ja faria el fet.
Jo tinc una BQ Edison2, n'estic encantada i relació qualitat preu crec que és dels millors del mercat. No és especifica per nens, és normal, però jo soc una mica anti artilugis per nens que desprès resulten ser una mica "cutres". A més pel que comentes, també la voleu per us familiar així que ja faria el fet.
hola Isasf, has donat un cop d'ull al subfòrum de Tecnologia Digital? hi ha uns quants posts sobre tablets, a veure si agafes idees
viewtopic.php?f=150&t=44188
viewtopic.php?f=150&t=37845
viewtopic.php?f=150&t=28784
viewtopic.php?f=150&t=44188
viewtopic.php?f=150&t=37845
viewtopic.php?f=150&t=28784
Nosaltres també tenim una tablet per tota la família, la LG Pad 8.3. La meva filla té dos anys i li poso una estona per sopar el MIC o la Peppa Pig, així joc puc fer el nostre sopar i el dinar de l'endemà! Jo no compraria una tablet només per nens, crec que amb una normal i li poseu aplicacions per ell i ja està!
- Lisa_Cat
- :: peixet

- Entrades: 286
- Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
- Ubicació: Vallès Occidental
Nosaltres tenim un ipad familiar i he posat totes les aplicacions infantils a la mateixa pagina. El meu fill amb 2 anys sabia de sobres on estava permes tocar i on no!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |