Llista de naixement on line

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
0blanca0
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

Llista de naixement on line

EntradaAutor: 0blanca0 » dt. des. 16, 2014 5:40 pm

Hola guapulines, em sona molt que ja s'hagi tocat aquest tema però no el trobo! Total, que m'agradaria fer un llistat de naixement, al principi em sabia una mica greu la idea de dirli a les persones que regalar-me però m'ho he pensat i crec que al final és millor, si les persones es gastaran uns diners de totes maneres, que almenys sigui per algo que necessito i que aprofitarem.
El problema és que tant jo com el meu xicot tenim família fora de espanya així que si fem la llista al prenatal.es desde fora ho tindran molt complicat (podrien comprar per telefon però no poden veure la llista i total...és força complicat).
He estat mirant botigues que et deixin fer el llistat on line però no n'hi ha gaire i no tenen massa elecció d'articles.....la que mes m'ha agradat és aquesta http://www.milistadenacimiento.com/ (MiListaDeNacimiento).
Alguna de vosaltres l'ha provat o em pot recomanar alguna?
Moltes gràcies!!!
Petonets!!
Imatge

Imatge
Silcer
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dt. oct. 28, 2014 9:12 am

Re: Llista de naixement on line

EntradaAutor: Silcer » dl. des. 29, 2014 11:18 am

Hola 0blanca0,

Fa cosa d'un mes vaig penjar un post amb el mateix tema. Més o menys ens trobem amb la mateixa situació. La família i els amics els tenim repartits per tota Catalunya, i ens era complicat fer una llista en una botiga física.

Resumint, jo l'estic fent aquí: http://babyli.st/. L'única pega és que és en anglès, però pots modificar la descripció dels articles i escriure les observacions que tu vulguis. És la millor solució que hem trobat. Encara no hem enviat l'enllaç... creu-ho els dits perquè funcioni bé. :p-)

Si vols fes-hi una ullada, i si vols et passo per privat l'enllaç a la que estic fent.

Que vagi bé!
0blanca0
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

EntradaAutor: 0blanca0 » dl. des. 29, 2014 5:35 pm

Hola Silcer!! Si si! Al final vaig trobar el fil que havies obert tu i he llegit d'aquesta opció! Crec que jo també faré la llista així i encara que sigui en angles almenys les persones sabran el que ens fa falta!
Si ja tens feta la teva llista mig feta i no t'importa compartir-la jo encantada!

Moltes gràcies bonica!
Imatge

Imatge
elirovi
:: granota
:: granota
Entrades: 230
Membre des de: dj. set. 26, 2013 9:35 am

EntradaAutor: elirovi » dl. des. 29, 2014 9:32 pm

Heu mirat a la pàgina www.bebitus.com? No sé com funciona però avui comprant bolquers he vist que posava que tenien per fer llista de naixement
22/11/13 TE+
17/2/14 Seràs una nena!!

Imatge

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::