pintura de pissarra
pintura de pissarra
Hola m'agradaria pintar una paret de l'habitació de la nena amb pintura de pissarra però tinc un dubte. Els guixos que s'utilitzen son els mateixos que en les pissarres normals?al ser l'habitació on dorm em fa cosa que es faci aquell polsim del guix i li molesti....apart que tot el que hi ha sota la paret suposo sempre estarà brut de guix.....merci
Re: pintura de pissarra
Hola! Sí, els guixos són els de pissarra normal, i sí, queda polsim de guix com en una pissarra. Potser posaria una safateta a baix de tot de la paret, com tenen les pissarres de tota la vida. Si tens pensat pintar-li una paret, jo li donaria dos capes més de les que indica el fabricant, ara per Nadal li he convertit al meu fill una pissarra blanca en pissarra de guixos amb pintura, i de seguida s'ha esgarrapat, vaja que és veuen ratlles de la pissarra anterior. I aixó no és perquè la pintura sigui dolenta sinó perquè els nens petits pinten amb guixos molt fort.
- carlotad2323
- :: peixet

- Entrades: 254
- Membre des de: dj. oct. 16, 2014 5:29 pm
Hola atreya!
Hi ha una mena de paper de pissarra que tu compres la mida que vols i el pots enganxar a la pared i funciona amb guixos d'aigua, que és com si fossin uns rotuladors permanents de forma, no deixen cap polssim ni res, son com bolis.
Hi ha una mena de paper de pissarra que tu compres la mida que vols i el pots enganxar a la pared i funciona amb guixos d'aigua, que és com si fossin uns rotuladors permanents de forma, no deixen cap polssim ni res, son com bolis.
Ostres carlota saps on ho puc trobar??
- la_lluna_rodona

- Entrades: 286
- Membre des de: dg. set. 14, 2014 9:22 am
A mi també m'interessa
- Anna Maria
- :: girafa

- Entrades: 2145
- Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
- Ubicació: Lleida
Carlota, ens tens intrigades... jeje. No coneixia el material però ho trobo interessant. He mirat per Internet i no trobo, no trobo. Digues, digues.
Una abraçada,
Anna Maria
Una abraçada,
Anna Maria
- carlotad2323

Bon dia guapes,
Els rotoladors guixos, o com els volgueu dir, són bastant cars i una mica aigualits, són aquests:
http://mla-s1-p.mlstatic.com/marcador-e ... 2014-O.jpg
Els podeu trobar a qualsevol papereria em sembla, sino ja us en diré una. I el tros de pissarra a qualsevol lloc el venen per mides.

Els rotoladors guixos, o com els volgueu dir, són bastant cars i una mica aigualits, són aquests:
http://mla-s1-p.mlstatic.com/marcador-e ... 2014-O.jpg
Els podeu trobar a qualsevol papereria em sembla, sino ja us en diré una. I el tros de pissarra a qualsevol lloc el venen per mides.

Pero es pot borrar? I lo del paper segueixo sense trobar ho.....merci
- carlotad2323

S'esborra amb un drap amb aigua, tot i que ara no ho recordo bé. La pissarra has de preguntar per pissarra per guixos liquids, espero poguer ajudar 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |