Organització festa aniversari amb tota la classe!

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Rouser
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dl. maig 07, 2012 9:03 pm

Organització festa aniversari amb tota la classe!

EntradaAutor: Rouser » dj. gen. 29, 2015 4:13 pm

Hola,

Com Organitzeu les festes d'aniversari dels vostres fills per a tota la classe, tenint en compte que no podem disposar de l'escola i a l'hivern fa fred? I per evitar regals... Quines opcions teniu? Soc una mama novata i m'estressa el tema ja que a la classe de la meva filla p3 s'està organitzant i ho trobo massa lios... No se si m''explico. Mai plou a gust de tots!

Gràcies!
Albercoca
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

Re: Organització festa aniversari amb tota la classe!

EntradaAutor: Albercoca » dj. gen. 29, 2015 4:44 pm

Hola Rouser,
Però ho has de fer festa amb tota la classe tant sí com no?
Jo últimament tb penso si fer-li festa d'aniversari al meu fill, que també farà 4 i li pregunto a ell què vol fer i em diu que només vol convidar a un nen de la classe, que és el seu millor amic.
No sé, però pot ser no cal convidar a tothom, sobretot si t'estressa la magnitud de la festa.
Sobre tema regal, una amiga meva va encarregar una botigueta de joguina amb accesoris a una jugueteria, i ens va donar l'adreça de la botiga perquè paguessim una part del seu import. Cadacú posava el que volia o podia. Un regal conjunt em sembla bona idea.
giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

EntradaAutor: giuletta » dj. gen. 29, 2015 4:51 pm

M'interessa el tema! Em quedo per aquí!!
glorieta
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

EntradaAutor: glorieta » dj. gen. 29, 2015 9:19 pm

Jo soposo que cada casa es un mon també en aixo!
A la nostre classe, moltes vegades es fan festes per dos o tres nens a la vegada, aquest diumenge fem una festa per tres nens que fan els anys al gener. Cada familia que anem a la festa posem 10€(3 i algú per nen) i farem un regal conjunt, que serà algo de roba i alguna joguina. En aquest cas lloguen un espai, ja que entre tres els gustos i la feina es reparteixen.
En el meu cas, al novembre no hi ha cap altre nen que faci anys, doncs jo sempre faig la festa a casa per abaratir i convidem un màxim de 10-12 nens, que tria ell. I sempre sempre es fa regal conjunt. Ah! A p3 no vam fer festa, encara no coneixíem als nens i ell tampoc ho va demanar.
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
kabbisa
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » dj. gen. 29, 2015 9:34 pm

A la nostra classe, les mamis més experimentades ens van oferir fer, conjuntament, una sola festa d'anniversari al trimestre.
Que si després algú volia fer una altre festa, no havia de convidar tothom.

La 1a va anar prou be. Vam llogar una ludoteca i les mares del resta de nens van comprar el mateix regalet per tots els "cumpleañeros" (en aquest cas un joc de plastelines).
La propera serà abans de setmana santa. A veure què diuen
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dj. gen. 29, 2015 9:55 pm

Nosaltres, a P3 no vam fer cap festa, doncs quasi no ens coneixíem i ell tampoc no va demanar fer-la. A P4, sí, i la vam conjuntament amb el seu millor amic que, casualment, fa anys 3 dies abans, però només vam convidar als nens/nenes que ells van decidir, amb els que es fan més. Hi ha qui sí que convida a tota la classe, però jo sóc del parer que és la festa dels nens i ells han de triar amb qui la volen compartir. Les dues festes les hem fet a un espai (bé, van ser dos diferents) d'aquests que lloguen per a aquestes ocasions, tipus ludoteca.
Sempre posem 10€ i fer regal conjunt; preguntem als pares què volen.
Per aquí no s'estila fer festes conjuntes per trimestres (n'havia sentit a parlar), però no sé, no m'acaba de convèncer; si un nen fa anys al gener, per exemple, i ha de celebrar-ho amb els amics a finals de març o a l'abril, no li trobo gaire sentit (si és que es fa així, eh? que no ho sé).
kabbisa

EntradaAutor: kabbisa » dj. gen. 29, 2015 10:15 pm

Es pot fer en el moment del trimestre que es vulgui. Sempre hi haurà qui tingui el cumple més proper i més llunyà.

De moment, cap nen es va queixar ... Ja veurem què passa a p5

charito
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dv. gen. 30, 2015 7:52 am

L'any passat feiem cumples trimestrals i esta molt be. A un chiquiparque i regal per tots igual un conte que compren els pares. Lo de la data s'intenta ajustar i fer-ho al mig pero tenint en compte que els nens segur ho celebren a casa amb la familia i amics propers tampoc es cap trauma... el meu com cumpleix al juliol pobre sempre li toca fer-ho fora de data.

Aquest any cada nen celebra el cumple per separat i ens hem tirat 3 findes de gener de cumples ho trobo un pal a mes que cada finde regalet.

ah i lo de convidar nomes uns quants nens ho trobo molt lleig. Son petits encara i trobo que els pares no hauriem de promoure el tu si pero tu no que no em caus be.
rundi
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

EntradaAutor: rundi » dv. gen. 30, 2015 8:36 am

A la classe de la meva filla els celebrem des de P4. S'ajunten els nens d'un o dos mesos, i ho fem en una ludoteca o parc de boles. Es convida a tota la classe i cada convidat posa 10 euros. Cada pare compra el regal del seu fill i els diners acostumen a fer-se servir per pagar la ludoteca de torn (com que cada nen sol costar uns 12 o 14 euros, surt molt més econòmic i tothom content).
De moment funciona bé. Els nens estan contents, no hi ha mals rotllos de nens que no es conviden i tampoc hem d'estar, com altres classes, cada dos caps de setmana amb festa d'aniversari.
sugar
:: papallona
:: papallona
Entrades: 137
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 12:00 pm

EntradaAutor: sugar » dv. gen. 30, 2015 8:52 am

A la classe de la meva filla també es celebren els aniversaris amb tota la classe i els fem al parc (a l'hivern un diumenge al matí, per exemple).

Pel tema regal fem un en comú tota la classe però el preu no pot passar dels 25 euros, el compren els pares i llavors el dia de la festa se li paga, normalment són 1 o 2 euros. I ens va perfecte, ja que sino sempre li toca a la mateixa persona anar a comprar tots els regals i, sobretot, els nens estan més pendents de passar-s'ho bé que dels regals.

Ho fem al parc ja que gaudeixen més que en una ludoteca o chiquipark, no estan tancats i poden cridar si volen...
sugar
pesol
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

EntradaAutor: pesol » dv. gen. 30, 2015 9:16 am

nosaltres els fem conjunts. S'ajunten els nens del mes (o de dos mesos) per ser uns 4 nens aprox que fan l'aniversari alhora. Ho celebrem al parc (a l'hiven dissabte o diumenge al matí), es convida tota la classe, i el regal el fan els propis pares del nen que fa l'aniversari pel seu fill. Es posen més o menys d'acord tots els pares que organitzen la festa per regalar coses similars (en preu i volum). La veritat és que és molt pràctic, simbòlicament és com si ho regalessin tots els nens, però és molt pràctic perquè ens estalviem de recopilar 1€ de cada família a cada festa i qui millor que els pares coneixen què li fa il·lusió al seu fill??
jellwill2
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

EntradaAutor: jellwill2 » dv. gen. 30, 2015 3:43 pm

Hola,

nosaltres vam començar per fer-la al parc i convidar tothom (cau gairebé a l'estiu). I l'any passat com que havia de ploure, vam llogar una ludoteca (ens va costar 60€ el matí, som de poble). I va estar millor que al parc, per què estan en un espai tancat i preparat per nens. Aquest any repetirem, i varios nens també han pillat la ludoteca. Sobre el regal, les mames expertes van proposar (i funciona molt bé) posar 2€ per nen que hi va (n'hi ha que no hi van i també participen), i surt un bon regalet. Normalment van mig rotant les que se n'ocupen de la compra.
CISCA
Entrades: 478
Membre des de: dc. juny 23, 2010 9:32 am

EntradaAutor: CISCA » dv. gen. 30, 2015 5:05 pm

A la nostra clase també ens ajuntem els nens que fan mateix mes o dos mesos, uns 3-4 nens per festa.
Posem cada familia 5 euros per festa, i hagi els nens que i hagi i d'alli fem detallet per tots iguals.
Es convida a tota la clase, penseu que els nens en parlen molt a l'hora del pati, ect... i que no siguis convidat en una cosa tant important els i afecta molt...
Violeta
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Violeta » dv. gen. 30, 2015 6:09 pm

Nosaltres a p3 no vam convidar ningú ja que no coneixia als companys ni els anomenava. A p4 i aquest any a p5 l'hem deixat triar 5 o 6 nens, ell tria i nosaltres convidem, és a dir que no som nosaltres que per afinitats amb els pares decidim sinó que ho fa ell sol, d'aquesta manera aquest any hem conegut uns pares que ens han caigut molt i molt bé!!
Pel tema regal cada família posava 5 euros i nosaltres compràvem un sol regal.
A mi em sembla que ajuntar aniversaris despersonalitza la celebració, però és la meva opinió...
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge
kabbisa

EntradaAutor: kabbisa » dv. gen. 30, 2015 6:13 pm

Símque despersonalitza, però nosaltres hem celebrat iguslment el seu cumple, en el que ell era el protagonista.
Com que és de principis de setembre, no vaig haver de pensar si convidava tothom o només uns quants...

De tota manera, tan petitons, prefereixo no haver de passar per 24 celebracions d'anniversari....

neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » ds. gen. 31, 2015 9:08 am

Violeta ha escrit:Nosaltres a p3 no vam convidar ningú ja que no coneixia als companys ni els anomenava. A p4 i aquest any a p5 l'hem deixat triar 5 o 6 nens, ell tria i nosaltres convidem, és a dir que no som nosaltres que per afinitats amb els pares decidim sinó que ho fa ell sol, d'aquesta manera aquest any hem conegut uns pares que ens han caigut molt i molt bé!!
Pel tema regal cada família posava 5 euros i nosaltres compràvem un sol regal.
A mi em sembla que ajuntar aniversaris despersonalitza la celebració, però és la meva opinió...

Nosaltres ho fem igual.
Sempre fem festa d'aniversari però és familiar, entre tiets, avis, cosins i fills d'amics que es coneixen des de sempre, podem arribar a ser 30 persones. Fins a P5 no es va convidar a nenes de la classe i no tothom, sino a qui ella va voler. És a dir, la festa es fa igual amb o sense nenes del cole, si volen venir, perfecte, i si no, doncs no passa res, ella té festa d'aniversari igualment. I les nenes les convida ella, les qui vol, no ho fem nosaltres perquè aquella mama ens cau més bé que l'altra i l'any passat també vam conèixer uns pares que ens van caure molt i molt bé.
Perquè ho fem així? primer, perquè ens costaria un ull de la cara la festa amb tots els nens de la classe; segon, perquè a ella no li agrada fer festa d'aniversari amb nens de classe que potser no hi té tanta afinitat i tercer, perquè a parvulari ja es fa una petita celebració simbòlica d'aniversari amb tota la classe al cole.

Tema regal, aixó ja és un tema apart. Jo sóc partidària de no fer regals materials d'aniversari en aquestes festes (i si s'han de fer que sigui senzill), perquè no és el nen qui regala, sino els pares. Durant una temporada amb les festes d'aniversari dels nens de la classe de la meva filla es va destil.lar molt regalar tablets a nens de 4 anys, cosa que trobo desproporcionada. Si, era un regal conjunt, però demanaven 15 euros per nen pel regal, però encara que haguéssin demanat 5 euros, m'hagués semblat igual de desproporcionat. I evidentment, molta gent es va tirar enrera (jo entre ells) i aqui van venir mals rotllos, retrets, males cares,... vaja, com si les mames fessin una regressió a la infància quan es tracta de festes d'aniversari!! z2:-) . Jo vaig anar a una festa on els pares demanaven explícitament que els nens no portéssin regals materials a la festa, sino un dibuix fet per ells en homenatge al nen que fèia l'aniversari. Un cop a la festa, cada dibuix es va penjar amb un fil d'estendre roba possat estratègicament a la sala. Em va agradar tant la idea, que ho vaig fer a la última festa d'aniversari. Hauria de ser més important que el nen vingui a la festa i no del regal que es fa.
Rouser

EntradaAutor: Rouser » dl. feb. 02, 2015 1:45 pm

Totalment d'acord, neuetes! Hi hem donat voltes i aixi farem.. La idea de regals, de fer mil festes.. es massa estressant... Així que donat que no plou a gust de tots i que es complicat posar-se d'acord... Cadascú que faci el que vulgui! Jo vull que aquell dia la meva filla estigui amb qui realment, com diu ella, es amic/a meu, mama!!
Ja que no amb tothom te la mateixa afinitat! I si per això pensen que som discriminatoris... Ho sentim molt! Però... Gràcies a tots per les vostres aportacions!
Rouser

EntradaAutor: Rouser » dl. feb. 02, 2015 1:47 pm

Per cert, molt bona idea la dels dibuixos! Un 10!!!
Mama03
Entrades: 66
Membre des de: dg. feb. 04, 2007 7:48 pm

EntradaAutor: Mama03 » ds. feb. 14, 2015 11:13 am

Nosaltres fem festes de cumples del mateix mes, lloguem un chiquiparc d'aquells que et deixen el local i entre tots portem el berenar, pastí...

Posem 10E per familia i cada para s'encarregar de comprar el regalet al seu fill/a.

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::