llar d'infants

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
SandraLR
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dg. oct. 19, 2014 5:44 pm

llar d'infants

EntradaAutor: SandraLR » dv. feb. 06, 2015 10:47 am

En quina edat vau portar els nadons a la llar d'infants?? Els meus bessons ara tenen tres setmanes però pateixo per la meva tornada a la feina i haver-los de deixar amb les avies tantes hores, jo estic esgotada i penso que elles acabaran cansadisimes. No se si serà molt a viat portar-los a la llar d'd'infants amb sis mesos. Que penseu??

Algu que conegui la llar d'infants Canguro de santa coloma de gramenet? Si em doneu opinió sobre ells us estaria molt agraida.
0blanca0
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

Re: llar d'infants

EntradaAutor: 0blanca0 » dv. feb. 06, 2015 2:38 pm

Hola Sandra, jo estic com tu...bueno, estic de 36 setmanes pero sé que hauré de tornar a la feina quan el nen tingui 4-5 mesos j ja pateixo. A més segurament l'haure de deixar a una llar d'infants perque no tinc familia aquí a Barcelona que em pugui ajudar :ufs:
Em preucupen moltes coses, sobretot el tema de la lactancia....
Imatge

Imatge
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dv. feb. 06, 2015 6:44 pm

Hola noies, per sort els nens son mes resistents del que sembla i crec que les que ho passem pitjor som nosaltres, ens sentim culpables....

En el meu cas el meu fill gran va estar a casa fins els 9 mesos despres 3 horetes i a l'any i poc al nou curs ja va fer tot el dia no em va sapiguer greu perque ja corria i el veia prou gran. La Nora no ho hem pogut fer i l'hem dut a punt de fer els 6 mesos. Als avis no els hem volgut carregar mai amb aquesta feinada ja ajuden quan estan malalts o tenen vacances.

L'adaptacio d'ella va ser super rapida, 3-4 dies una mica rareta i de seguida molt contenta. S'estima molt la mestra i es queda feliç i la recullo molt contenta tambe. Clar es una passada que s'estimin pero tambe fa mal perque en realitat veu la teva filla mes que tu :-(

O sigui que anims i paciencia i intenteu no agobiarvos abans d'hora...i sobretot intenteu no transmetre angoixa quan els deixeu feu tot per deixarlos amb un somriure perque ho noten tot i despres si voleu ja deixeu anar les llagrimetes...
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » dv. feb. 06, 2015 8:24 pm

Totalment d'acord amb la charito.
La meva va anar a la guarde als 10 mesos i res el 2on dia ja em van dir k perfecte k no calia mes adaptacio.
Jo soc ferma partidaria de les llars dinfants evidentment es pot trobar de tot.
Ara es epoca de jornades de portes obertes podeu anar fent visites i veure diferents llars.
Pero com diu la charito som mes nosaltres k patim que no pas els petits k sho passen pipa amb altres criatures.
K agafaran malalties? Si
Vindran amb alguna esgarrapada? Si
Pero no passa res ells segueixen tan feliços!!!
Jo quan porto la meva i veig com entra a classe ja saltant penso k be k la porto aqui i no amb els avis!!!
Amb aixo vull dir k els avis estan x mimar o per anarlos a buscar un dia i berenar amb ells...esk jo penso k ser avi no es cuidar 8-9h una criatura petita hiha gent especialitzada per aixo nose si mexplico.
Els avis estan per disfrutar dels néts i si una setmana estan malalts doncs es quan has de tirar d'ells.
Tranquiles k no es un proces tan doloros jeje de veritat.
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dg. nov. 25, 2012 8:16 pm

EntradaAutor: avatar » dv. feb. 06, 2015 9:13 pm

Hola
Jo tambe tinc bessons i t'entenc.
Nosaltres vem fer un mix Els portavem a casa els avis a les 8 i ales 12 els ananva a buscar un cangur i els duia a casa. Fins les 3 que arribava jo. ( feia reducció) els meus tenien 7 mesos casi quan vaig tornar a treballar ( vacances, baixa i lactancia compactada) i ho hem fet fins el setembre que ja tenien 14 mesos.
Es cert que a la llar estan be, pero estic molt contenta d'haver pogut esperar una mica .També es cert que el cangur era una amiga d'una amiga, una mami que estava al atur...plena confiança i molta tranquilitat...
Has de trobar la formula que millor s'adapti a vosaltres, els nens s'adaptaran segur
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

EntradaAutor: Aly84 » ds. feb. 07, 2015 2:56 am

Hola Sandra!

Anims bonica! Es una situació que genera molt neguit. Els nens s'adapten a les noves situacions amb més o menys facilitat... Ells amb qui estan millor es amb els pares... I + quan son tant petits... Poster ho pots combinar unes hores amb els avis i unes hores a la llar, Aixi repartit.

La meva filla va començar la llar en 8 mesos, i no et vull enganyar, va ser dur per tots.... Es cert que a la llar estan bé però amb qui millor estan es amb els pares el màxim de temps possible.. s'ha de treballar! I buscar la millor situacio que aporti seguretat i tranquilitat a tots.... Jo penso que si ho pots combinar busca una llar a on puguis deixar els teus fills poques horetes al principi amb el suport dels avis i anar augmentant temps de llar a mesura que tu et sentis segura i constatis que els teus fills s'hi queden contents...

Molts anims!
SandraLR
Entrades: 9
Membre des de: dg. oct. 19, 2014 5:44 pm

EntradaAutor: SandraLR » dv. feb. 13, 2015 6:24 pm

Gracies a totes.. la veritat es qie he de treballar si o si, així que no em queda altre,he de fer-me a la idea de que han d'anar a la llar d'infants.
Sempre he pensat de les mares que eren exagerades i pesades patint pels fillets, i ara que m'hi trobo penso " que equivocada estaves" ... és inevitable no patir per ells.
Mama03
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dg. feb. 04, 2007 7:48 pm

EntradaAutor: Mama03 » ds. feb. 14, 2015 10:59 am

Le meves filles, vam anar a l'escola bressol de vem petites; la gran amb 4 mesets i la petita amb 8 mesos. Realment, vam estar genial!!
sugar
:: papallona
:: papallona
Entrades: 137
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 12:00 pm

EntradaAutor: sugar » dl. feb. 16, 2015 10:38 am

Si que és una càrrega pels avis, no ens enganyem, per molt contents que estiguin de poder cuidar els nostres fills...

Jo el que vaig fer va ser mirar escoles bressol municipals, en aquestes normalment miren pels nens, o sigui que no fan fitxes, respecten horaris, etc.

Les meves filles han anat (la petita va començar amb 6 mesos) i no s'han posat malaltes ni res i sempre han entrat contentes a la "guarde", des del primer dia, els nens noten el teu estat d'ànims o sigui que si tu pateixes ells també ho faran.
sugar

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::