Cangur...

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Cangur...

EntradaAutor: lavidaesbonica » ds. feb. 14, 2015 10:20 pm

Hola!!

Jo també necessito ajuda pel tema cangur..! No sé si aquest és el lloc adequat per preguntar-ho..espero que sí! Necessito cangur per la zona de Tarragona/Reus i no tinc referències de ningú.. :(. Tampoc he trobat webs que em facin el pes.. Algú em podria ajudar sobre com cercar cangur de confiança per aquesta zona? Algú que s'ofereixi o que conegui... Seria per la meva nena de 9 mesos, 4 tardes a partir de l'abril!

Gràciesss
sipamasil
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1818
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 11:27 pm

Re: Cangur...

EntradaAutor: sipamasil » ds. feb. 14, 2015 10:35 pm

Hola, la meva germana viu a Sant Carles de la ràpita i es pedagoga i tècnica d'educació infantil.
Si vols li ho comento a veure si pot ajudar-te.
Mama03
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dg. feb. 04, 2007 7:48 pm

EntradaAutor: Mama03 » dg. feb. 15, 2015 11:27 am

Hola lavidaesbonica!

Veuràs jo et recomano, que si tens algun institut per allà a la vora on hi haguin estudiants de Tècniques d' Educació Infantil t'aprpis i posis un cartellet, són noies que els si agrada molts els infants i tenen molta il-lusió de treballar de cangur. També, si hi ha algun esplai per a prop pots robar algú que tingui experiència en nens més petits.

Sino entrar en la web de www.canguroencasa.com/ i posa un missatge: jo vaig trobar allà a la mestra de repàs d'angles de la meva filla petita i estic encantada!!

Molta sort!!

:ok:
EMAMI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

EntradaAutor: EMAMI » dg. feb. 15, 2015 7:50 pm

Bones! Jo visc a Tarragona. Tinc una nena de 2,5 anys i un nen de 3 mesos. Estic a casa amb ells perquè em demano una exedència.
No se de quantes hores parles ni res però sempre ho puc comentar a algú o si molt urgent fos doncs es pot quedar amb mi si convingués!
peques70
Entrades: 3
Membre des de: dl. abr. 20, 2015 1:24 pm

EntradaAutor: peques70 » dl. abr. 20, 2015 1:35 pm

Moltes gràcies¡
La necessito a Barcelona zona barri d'Horta.

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::