Medifiact VS Nectar
Medifiact VS Nectar
Bona tarda!!!
M'estic mirant de canviar de mutua ja que ara tinc AXA i em costa un ronyó pagar cada mes pels 3 (el emu home, el nen de 3 anys i jo) 218€.
Ja li he enviat la baixa a la meva mediadora però encara m'haig de decidir amb quina em quedaré... estic entre Nectar i Medifiact.
Podrieu donar-me opinions? M'ajudarieu molt a aclarir-me.
Gràcies!!!
M'estic mirant de canviar de mutua ja que ara tinc AXA i em costa un ronyó pagar cada mes pels 3 (el emu home, el nen de 3 anys i jo) 218€.
Ja li he enviat la baixa a la meva mediadora però encara m'haig de decidir amb quina em quedaré... estic entre Nectar i Medifiact.
Podrieu donar-me opinions? M'ajudarieu molt a aclarir-me.
Gràcies!!!

Re: Medifiact VS Nectar
Al any de neixer el meu fill vaig canviar de Axa a Medifiatc. Tinc el mateix ginecoleg i pediatra i no he tingut cap problema en aquest temps. Pago menys per la mateixa cobertura. Torno estar embarasada i no en tinc queixa el seguiment es igual que amb el primer.
Hola guapa!
Nosaltres estem amb Medifiact. Jo ja ho era de petita i ara al néixer la nena s'hi van posar ella i el meu home, que no eren de cap.
A banda de trobar una molt bona oferta, estaven de campanya en aquell moment, els costa uns 90€ tots dos junts i la cobertura és fantàstica.
Durant l'embaràs i part, un 10 en aquest aspecte també.
Nosaltres estem amb Medifiact. Jo ja ho era de petita i ara al néixer la nena s'hi van posar ella i el meu home, que no eren de cap.
A banda de trobar una molt bona oferta, estaven de campanya en aquell moment, els costa uns 90€ tots dos junts i la cobertura és fantàstica.
Durant l'embaràs i part, un 10 en aquest aspecte també.
Una altra que suma a la Fiact! Quan va néixer la petita ens van adequar la quota i, pels quatre, paguem 212€. No hem tingut cap problema mai, al contrari!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |