Apps mòbils i tablets

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Apps mòbils i tablets

EntradaAutor: núvol » ds. abr. 11, 2015 10:00 pm

Quines aplicacions utilitzeu i feu servir habitualment? però que no siguin de jocs, sinó aplicacions que siguin d'utilitat. Jo, personalment, no faig servir cap, però penso que potser n'hi ha alguna que em podria anar bé (tipus llista compra, llibres, etc.). He pensat que si les comentem i compartim potser ens podríem ajudar.
inger_0
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dg. set. 30, 2012 11:23 am

Re: Apps mòbils i tablets

EntradaAutor: inger_0 » ds. abr. 11, 2015 10:15 pm

Hola,
Jo no en faig servir gaires, ni en conec gaires... També m'interessa aquest fil!
La que sí utilitzo i va molt bé és Apparkab, per aparcar en zona blava, però crec que només serveix a Barcelona
Èrika
Entrades: 3
Membre des de: dv. març 27, 2015 10:26 pm

Re: Apps mòbils i tablets

EntradaAutor: Èrika » dj. maig 07, 2015 9:31 am

Hola! Jo tinc un nano de 6 i una de 4 anys. Ens agrada molt "Quality Time Lab...TEMPS DE QUALITAT és bastant diferent de la resta. És en anglès perquè la van crear per gent que té familiars a l'extranger. Ara sé que l'estanT fent en català. Prova-la, és gratuïta si vols. Et passo el link per android i apple.

http://tiny.cc/TDQAndroid
http://tiny.cc/TDQiTunes

És una aplicacio sissenyada per a nens de 3-9 anys, que anima les famílies a fer videoconferències per gaudir d'activitats junts. "Temps en Familia" compta amb sis àrees d'activitat diferents: la taula, la prestatgeria per a llibres, jocs de taula - incloent tres en ratlla i escacs - un quadern de dibuix, i vídeos per cantar junts.

També compta amb eines educatives, com l'aprenentatge sobre les zones horàries i mapes per aprendre geografia. Dinner Time inclou llibres adreçats als lectors més joves, com Els Tres Porquets i la Caputxeta Vermella. Els avis poden llegir els llibres durant les videoconfreencias, apropar la lupa per veure bé, i fins i tot prendre instantànies per guardar els moments màgics amb els petits.

Tots els elements estan dissenyats per entretenir, educar i inspirar als nens i les seves famílies a passar més temps junts, tant quan són a casa tots junts o quan estan lluny.

Que vagi be!

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::