La tornada del parc

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Nime
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

La tornada del parc

EntradaAutor: Nime » dl. abr. 13, 2015 7:06 am

Bon dia!

Ara amb l'arribada del bon temps comença la temporada intensiva de parcs a casa nostra. El problema és que el meu home és una mica maniàtic amb la neteja i es posa histèric amb el tema de la sorra a casa. Jo, però, no penso deixar d'anar al parc per això, però és clar, m'agradaria trobar la manera d'evitar la sora casa sempre que pugui, que a més tenim parquet i amb les pedretes es ratlla sencer.

Com us ho feu vosaltres quan torneu del parc? Nosaltres ens espolsem bé quan sortim i el gran el faig saltar per buidar les soles de las sabates (ho fan a l'escola i per a ell és com un joc) però tot i així arribem amb sorra a casa :ok: Un cop a casa, treiem sabates i directes al lavabo, el problema és que està a l'altra punta del pis i, és clar, anem deixant una mica de rastre i aquí és on el meu home es posa histèric...

Qualsevol recomanació o consell serà benvingut :-()-)
Imatge
cross_13
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dc. maig 23, 2012 8:09 am

Re: La tornada del parc

EntradaAutor: cross_13 » dl. abr. 13, 2015 7:34 am

traiem sabates fora del edifici, just abans d'entrar.
i quan fa més calor i la cosa va a mes directament els despullem al portal. ;-)))
Imatge
Imatge
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

EntradaAutor: Boniqueta » dl. abr. 13, 2015 7:37 am

Em quedo per qui a veure si algú et dona alguna solució. Jo crec que és inevitable que hi hagi pedres....Nosaltres també expulsem tot bé abans d'entrar a casa,traiem sabates, fins i tot expulsem el cotxet, que sempre n'hi queda alguna, però tot i així les pedres entren a casa. La meva no només porta pedres a les sabates sinó que li agrada "dutxar-se" en sorra (se la tira per sobre). Sempre estic pendent que no ho faci però a la que em despisto ja se l'ha tirat. Total que no solucionem res de treure sabates perquè fins i tot en porta a dins el body i moltes vegades a dins el bolquer!!.
Imatge
princesa_ballarina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: princesa_ballarina » dl. abr. 13, 2015 8:17 am

Jejeje! EL teu home i el meu són pastats!! I el parquet també (és natural i és horrorós! Es ratlla amb mirar-lo).
El meu menut té 3 anys, així que el primer que fem TOTS quan arribem a casa (perquè tenim el mateix problema amb la sorra del pati de l'escola) és treure les sabates a la porta de casa (fora), espolsar-les (després jo passo escombra) i deixar-les al rebedor. :ok:
A l'hora de posar les sabates, també ho fem al rebedor, es l'últim que fem en sortir. Així el pis també es manté més net. :ok:
Només cal vigilar amb les butxaques i el plecs dels pantalons, que apostumen a quedar pedretes.
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/

Imatge
Imatge
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: ada_bcn » dl. abr. 13, 2015 9:30 am

El meus van sempre plens de sorra, tant el 1 any com el de 7, les buxtaques dels pantalons sobretot, a les sabates també però no a les soles sino a dins, els bolquers també sempre plens i això que porta body. Jo no els trec res al rebedor, directament a la habitació intentant que no caiguin les pedres de les sabates, i treiem pantalons sense que es girin, jaquetes que les caputxes també sempre ple... i cap a la duxta ja sense roba problemática, llavors espolso tota al roba al wáter o al quarto de rentar si arribo, i escombro... El cotxet no passa del rebedor però tampoc porta molta sorra, el que a vegades porta enganxat són fulles i llavors d'arbres. Suposo que n'hi queda de sorra però vaja, tenim terrazo i es un terra molt agrait, mai es veu brut...
martina13
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » dl. abr. 13, 2015 3:16 pm

Jo sincerament ho faig a dins de casa o a la banyera pero soc 0 maniatica.tinc 2 gossis jeje aixi k ja esta immunitzada.

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::