Assegurança salut privada

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
mcg
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dl. set. 09, 2013 7:45 am

Assegurança salut privada

EntradaAutor: mcg » dj. maig 14, 2015 9:00 am

hola!no se si es el lloc on posar-ho, el meu marit i jo tenim assegurança en diferents companyies,la nena està amb ell, entre tots tres paguem 170e i ara ens volem canviar.volia preguntar-vos dos coses:
- com ens podem esborrar de la companyia actual?m'han dit q deixi de pagar i ja estarà
-voldria una assegurança sense compagaments i mes barata.alguna idea? Tenim 34 anys tots dos i la petita 1.
Moltes gràcies!!!!!!
Barota
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dc. oct. 22, 2014 9:12 pm

Re: Assegurança salut privada

EntradaAutor: Barota » dj. maig 14, 2015 6:57 pm

Hola!!!

Yo creo que para darte de baja tienes que hacerlo dos meses antes de que acabe el año.

Nostros en adeslas pagamos cada uno 46 euros. Y me hicieron hincapié en lo de avisar para la baja dos meses antes de acabar el año natural, vamos en octubre.

Un saludo!
Imatge
illeta25
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 10:36 am

Re: Assegurança salut privada

EntradaAutor: illeta25 » dt. juny 09, 2015 9:28 am

Hola,
Com diu la Barota, per poder donar de baixa una assegurança es te que fer un escrit demanant la baixa de l’assegurança amb 2 mesos d’antelació. Si només retornes el rebut i no avises t’ho podrien arribar a reclamar.
Podries mirar quin cost tindria una assegurança familiar potser us sortiria més bé i mira el quadre metge quins metges entren que a vegades hi ha moltes ofertes econòmiques però després el teu poble no entren gaires metges i et tens que desplaçar.
Jo estic a DKV i molt contenta.
Petons
Imatge

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::