Alguna de vosaltres ha fet un trasllat estant embarassada?
Alguna de vosaltres ha fet un trasllat estant embarassada?
Hola, noies! Fa temps que tenim ganes d'anar a viure a un altre lloc. Ara ha sorgit l'oportunitat, però estic embarassada i tot plegat em fa una mica de respecte. M'agradaria poder-m'hi implicar més (fent caixes, netejant, pintant...).
Alguna de vosaltres ha fet un trasllat estant embarassada? Com ha estat la vostra experiència?
Alguna de vosaltres ha fet un trasllat estant embarassada? Com ha estat la vostra experiència?
- princesa_ballarina
- :: pantera

- Entrades: 858
- Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm
Re: Alguna de vosaltres ha fet un trasllat estant embarassada?
Hola Euterpe!!
Jo vaig fer un trasllat estant d'unes 20 setmanes. Evidentment, no carregava pes, però vaig muntar les caixes (i desmuntar), ajudar a pintar alguna cosa (preparar amb cinta de pintor,...),...
Això si, escolta el teu cos i si et demana repós, no forcis
Jo vaig fer un trasllat estant d'unes 20 setmanes. Evidentment, no carregava pes, però vaig muntar les caixes (i desmuntar), ajudar a pintar alguna cosa (preparar amb cinta de pintor,...),...
Això si, escolta el teu cos i si et demana repós, no forcis
Bones!!!!!
Nosaltres vam tenir de fer trasllat, estava de 6 mesos, pero la veritat jo vg fer molt poc, organitzava mes assentada des de la cadira, tambe sa de dir que vg tenir un embaras de risc, per tant jo podia fer res.
El meu home en veure que jo no podia fer ress, vam deixar el trasllat per despres del naixament dels nens.
pero tot sa de dir que els amics ens van ajudar molt
Nosaltres vam tenir de fer trasllat, estava de 6 mesos, pero la veritat jo vg fer molt poc, organitzava mes assentada des de la cadira, tambe sa de dir que vg tenir un embaras de risc, per tant jo podia fer res.
El meu home en veure que jo no podia fer ress, vam deixar el trasllat per despres del naixament dels nens.
pero tot sa de dir que els amics ens van ajudar molt
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Hola!
Jo estava embarassada de 8 setmanes i amb la grip A
Vaig fer molt poques caixes, quasi tot ho van encaixar la meva mare, germana i home. Per al trasllat va venir una empresa per portar-ho tot.
Recordo que jo estava feta pols, nomès podía pendre paracetamol i ja teniem al gran que tenia 3 anys.
Però ens van ajudar molt.
Ànims!
Jo estava embarassada de 8 setmanes i amb la grip A
Recordo que jo estava feta pols, nomès podía pendre paracetamol i ja teniem al gran que tenia 3 anys.
Però ens van ajudar molt.
Ànims!
Jo estava de 35 setmanes. Vam estar ben bé 2 mesos pintant i arreglant coses. Ho vam anar fent tot entre el meu home i jo i la nena per allà al mig... Jo em trobava molt bé, però em rebentava de cansament i calor. La sort és que no teníem pressa. Amb la calma tu: s'arriba on es pot i on no, ho deixes fins demà. El que si que el dia D va venir una empresa a ajudar-nos
Moltíssimes gràcies a totes! Ja veig que no és cap idea descabellada i que tot és possible! 

- CARPE_DIEM
- :: peixet

- Entrades: 287
- Membre des de: dg. gen. 27, 2013 12:40 pm
Jo també, estava de 7 mesos amb hipertensió, problemes... I si s' ha de fer... Es fa!!
Jo pensava que ho fariem entre els dos pero jo vaig fer com 25 caixes i ell 6.
Vem contractar furgo de mudances... I jo vaig netejar, ho vaig col.locar practicament tot..
Anims!!!!
Jo pensava que ho fariem entre els dos pero jo vaig fer com 25 caixes i ell 6.
Vem contractar furgo de mudances... I jo vaig netejar, ho vaig col.locar practicament tot..
Anims!!!!
Jo no el vaig poder fer embarassada i ho hagués preferit. L'estem fwnt ara amb un nen de 20 mesos i una petita de 3 i és horrible! No puc fer res més d'una hora i mutja seguida perquè el "gran" no para de tocar-ho tot i a la petita li dono pit.
Menys carregar, pots fer de tot embarassada (empaquetar, netejar). Ànims!
Menys carregar, pots fer de tot embarassada (empaquetar, netejar). Ànims!
Bon dia!
Nosaltres estem buscant pis, ara mateix estic de 9+4 només... però veig que això va per llarg així que em veig amb panxona, però si vosaltres eu pogut segur que jo també! I millor amb panxu que no amb bb...
Nosaltres estem buscant pis, ara mateix estic de 9+4 només... però veig que això va per llarg així que em veig amb panxona, però si vosaltres eu pogut segur que jo també! I millor amb panxu que no amb bb...
Nosaltres ens vam traslladar estant jo de 12 setmanes i el meu marit no em va deixar fer pràcticament res. Capses de roba i endreçar poc a poc les coses al pis nou. I poc més. Si ens tornem a traslladar m'embarasso altre cop,...jajajaja
Ànims!
Ànims!
Doncs al final em trobat pis i ens mudem a finals de mes! Ara estic de 16+4 i la veritat que estic fent bastanta feina amb les caixes... Espero que el dia des mudança no em toqui i vagi al nou pis a endreçar jejeje
jo si, de més de 20 setmanes. movia poc pes, més q res organitzava coses damunt llit (sobretot roba i estris) q despres posaven en caixes i movien.
però de totes maneres acabes fet caldo.....
però de totes maneres acabes fet caldo.....
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |