Portabicicletes cotxe
Portabicicletes cotxe
Volia preguntar-vos si teniu i/o feu servir els aparells de portabicicletes que es posen al darrera del cotxe per a viatges llargs. Estem pensant en comprar-nos un per aquest estiu, però no tenim ni idea de què costen, com funcionen, si hi ha diferents models segons el cotxe (nosaltres tenim un Seat Leon), etc. M'agradaria saber opinions i valoracions de persones que en facin servir per saber si val la pena...
Gràcies.
Gràcies.
Re: Portabicicletes cotxe
Hola!!
Vols dir els que es "pengen" del maleter? No els que van lligats a la bola no? Si són dels que es pengen.... Ratllen la pintura del cotxe.... El meu marit ja no el vol utilitzar més...jeje tot i així, va força bé. Has de vigilar que no tapi la mateícula, i si la tapa, posar-ne una sobre les bicis. A més, són força barats....
Nosaltres estem pensant en un de sostre, una baca amb portabicicletes....
A veure si algú et diu alguna coseta més.
Vols dir els que es "pengen" del maleter? No els que van lligats a la bola no? Si són dels que es pengen.... Ratllen la pintura del cotxe.... El meu marit ja no el vol utilitzar més...jeje tot i així, va força bé. Has de vigilar que no tapi la mateícula, i si la tapa, posar-ne una sobre les bicis. A més, són força barats....
Nosaltres estem pensant en un de sostre, una baca amb portabicicletes....
A veure si algú et diu alguna coseta més.
Bon dia!
Els millors son els que can a la bola, però necessites tenir-ne, i només la bola ja son uns 300€... Després el portabicis son desde uns 150€ mes...
Els que van al maleter directament, has de tenir la precaució del tema de la pintura, pero son barats (desde 80€ en trobes) y et treuen de l'apur. A part del tema de la matricula, si portes més d'una bici també s'hauria de posar el cuadradet de ratlles vermelles i blanques, perquè tot i que "les autoritats" no fan tanta persecució d'aixó, et pots trobar que t'ho demanin....
Els de sostre, fan que el cotxe consumeixi més. Abans de posar el portabicis (que és barat també, desde 80€) has de tenir la baca posada. El meu te barres pero no te baca posada i posar-la ja son 150€ més...
Hi ha moltes opcions. Jo us recomano que aneu a una botiga tipus Norauto o Tiendas Augi, y valoreu totes les opcions. Al cap i a la fi és una cosa que fareunservir sempre més!
Els millors son els que can a la bola, però necessites tenir-ne, i només la bola ja son uns 300€... Després el portabicis son desde uns 150€ mes...
Els que van al maleter directament, has de tenir la precaució del tema de la pintura, pero son barats (desde 80€ en trobes) y et treuen de l'apur. A part del tema de la matricula, si portes més d'una bici també s'hauria de posar el cuadradet de ratlles vermelles i blanques, perquè tot i que "les autoritats" no fan tanta persecució d'aixó, et pots trobar que t'ho demanin....
Els de sostre, fan que el cotxe consumeixi més. Abans de posar el portabicis (que és barat també, desde 80€) has de tenir la baca posada. El meu te barres pero no te baca posada i posar-la ja son 150€ més...
Hi ha moltes opcions. Jo us recomano que aneu a una botiga tipus Norauto o Tiendas Augi, y valoreu totes les opcions. Al cap i a la fi és una cosa que fareunservir sempre més!
Bon dia! Nosaltres tenim el portabicis que va amb la bola i perfecte!! Això si es una mica car, s'ha de posar la bola, homolgarla a la ITV i el portabicis també és una mica car, hi ha per portar 2 o 3 bicicletes. Nosaltres estem encantats i el fem servir bastant.

Moltíssimes gràcies a totes!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |