Rampa als buses
Rampa als buses
Perdoneu noies, una pregunta potser una mica tonta...els buses acostumen a baixar la rampa quan vas amb cotxet? És que fins ara, encara que la vaig demanar, no m.han fet mai cas. M han ajudat a baixar i cap problema pero el conductor ni cas...em pregunto si algun dia ningu s' ofereix ajudarme que faig?
Re: Rampa als buses
Baixa d'esquenes que és molt més fàcil. Les rampes són exclusives per les cadires de rodes.
Deus viure a una ciutat on la gent és molt amable!! Si ningú t'ajuda, el millor es baixar d'esquena. Primer baixas tú, y després el cotxet, d'esquena. La rampa (al menys a barcelona) no la baixen mai, si el carro cap per la porta de davant. Potser els gemelars i això es diferent....
Hola,
doncs res, has d'aprendre a pujar i baixar tu sola per quan no hi hagi ningú que t'ajudi. Les rampes dels autobusos son per cadires de rodes i cotxets gemel·lars, no és que no et facin cas a tu els conductors, no fan cas a ningú perquè no és una rampa per cotxets senzills. De fet la normativa diu que has de plegar el cotxet i agafar el nadó en braços i que si no és possible el pots pujar sense plegar i posar-lo a l'espai reservat sempre i quan no estigui ocupat per cadires de rodes (que hi tenen preferència).
Jo sempre el vaig pujat/baixar sense ajuda, si l'autobús para bé (no para a 1/2 metre de la vorera), no costa gens. Potser només et falta confiança i una mica de pràctica. Sort!
doncs res, has d'aprendre a pujar i baixar tu sola per quan no hi hagi ningú que t'ajudi. Les rampes dels autobusos son per cadires de rodes i cotxets gemel·lars, no és que no et facin cas a tu els conductors, no fan cas a ningú perquè no és una rampa per cotxets senzills. De fet la normativa diu que has de plegar el cotxet i agafar el nadó en braços i que si no és possible el pots pujar sense plegar i posar-lo a l'espai reservat sempre i quan no estigui ocupat per cadires de rodes (que hi tenen preferència).
Jo sempre el vaig pujat/baixar sense ajuda, si l'autobús para bé (no para a 1/2 metre de la vorera), no costa gens. Potser només et falta confiança i una mica de pràctica. Sort!
Per pujar cap problema i per la porta de devant hi cap sempre. Per baixar depen molt de la vorera que hi hagi! La majoria de vegades si el bus para on toca puc baixar sola pero hi ha vegades que ho fan malament o casi no hi ha vorera llavors el bus es queda moooolt alt, massa per baixar sola...ara miraré aixo que dieu de baixar d'esquena, segur que teniu raó! Ara, jo aixo de no poder baixar la rampa perque un cotxet amb un neonat adintre pugui baixar del bus mes tranquilament no l'entenc...
Gràcies noies! Petonets!
Gràcies noies! Petonets!
Hola!
Es una normativa, absurda si vols...pero d'esquenes no costa gens, jo baixo el gemelar! Perquè en contrades ocasions m'han baixat la rampa, i si paren be sincerament tampoc cal!
Anims
Es una normativa, absurda si vols...pero d'esquenes no costa gens, jo baixo el gemelar! Perquè en contrades ocasions m'han baixat la rampa, i si paren be sincerament tampoc cal!
Anims
Doncs a mi no em sembla absurda, la normativa! És senzillíssim baixar un cotxet d'esquena (parlo dels senzills, ni idea dels gemelars) i la rampa triga molt en obrir-se! El que hauria de ser normatiu és que no paressin a 4 metres de la vorera o just davant d'un arbre, però si paren bé, la rampa no cal per res!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |