és mentida...
Re: és mentida...
M'ha agradat molt.
Diu grans veritats
Gràcies per compartir!
Diu grans veritats
Gràcies per compartir!
Molt bo. Justament amb això de las "mentiras piadosas" porto dies amb la mosca darrere del nas, per un post d'un club que es diu el "club de las malas madres" al facebook. Sortegen un cotxe entre les que diguin la mentida més currada als seus fills. Mentides perque mengin, dormin,.....estic indignada. Hi vaig escriure,dient que jo no menteixo al meu fill, i pensava que es liaria parda, però per sort, altres mares també ho van recalcar, la importància de no mentir mai al teu fill, quin exemple li estàs donant? La "jefa" del club aquest, va dir que eren mentides pietoses, sense mala fer, dir-li al teu fill o filla que si menja pèsols li creixerà el cabell com la Rapunzell, si se'n va a dormir d'hora un duende el vigilarà que no vingui cap monstre, si la mama se'n va arreglada a la nit és que se'n va a treballar(què costa explicar que surts a sopar i que vegin que tb saps passar-t'ho bé???).... I com aquestes,...30.000 històries per a mi horroroses.
En fi, ja m'he desfogat ajajajajaj
Molt bon post Ada!
En fi, ja m'he desfogat ajajajajaj
Molt bon post Ada!
Jajajajaa garota jo també vaig flipar bastant amb les respostes de la gent!! Jo no li menteixo mai, i li dic les coses com són, o adaptades als 3 anys que té.. Tal i com dius, quin exemple els hi estem donant?
- VespresVerds
- :: cèrvol

- Entrades: 572
- Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am
Cert, garota!
Crec que aquest tipus de mare menteixen més per elles que pels seus fills, els nens són capaços d'entendre-ho tot!!!!
Crec que aquest tipus de mare menteixen més per elles que pels seus fills, els nens són capaços d'entendre-ho tot!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |