Bandes pit
Bandes pit
Bones!
Haviam si algú hem pot ajudar... sabeu on puc comprar bandes pel pit d'aquestes que surten en fotografies d'embarassades? Com un top però sense manigues ni tirants i que només cobreix el pit. Tinc una sessió de fotos d'embaràs i m'han recomanat portar-ho però no en trobo enlloc.
Moltes gràcies!
Haviam si algú hem pot ajudar... sabeu on puc comprar bandes pel pit d'aquestes que surten en fotografies d'embarassades? Com un top però sense manigues ni tirants i que només cobreix el pit. Tinc una sessió de fotos d'embaràs i m'han recomanat portar-ho però no en trobo enlloc.
Moltes gràcies!
Re: Bandes pit
Jo en tinc una que la vaig comprar fa 2 o 3 anys al Bershka i una altra del Shana, però no sé si aquest any en venen. Pots acostar-te a preguntar... Sino sempre et queda la opció de comprar un bikini negre bàsic d'aquells sense tirants, tipus "bandeau", que faria el mateix fet! ;)
Ah! Doncs si, tens raó, no ho havia pensat, jo mirava tema de premama i no en trobava. M'hi aproparé haviam que trobo
Moltes gràcies!
Moltes gràcies!
Al Kiabi n'hi ha una de puntes ("encaje") negra. El que passa és que, fins i tot, la talla XL és petita, trobo.
A aquest tipus de sostenidors en diuen "bandeau". Jo no ho sabia i ho vaig veure quan també en vaig estar buscant.
A aquest tipus de sostenidors en diuen "bandeau". Jo no ho sabia i ho vaig veure quan també en vaig estar buscant.
Jo me la vaig comprar a mitjans de Maig pel meu reportatge d'embaras a l'H&M, que venen el pack de dues (blanca i negre) per 7,99€ o una cosa així, a la zona de roba interior.
Hola
L’estiu passat la vaig anar a comprar expressament per anar fer també el reportatge. La vaig trobar el shana i havia amb tots colors i crec que no arribava els 3 €.
Hi ha moltes botigues que ho venen i sinó el Tenzenis també tenen molts models de sostens i econòmics potser n’hi ha un d’aquest estil.
L’estiu passat la vaig anar a comprar expressament per anar fer també el reportatge. La vaig trobar el shana i havia amb tots colors i crec que no arribava els 3 €.
Hi ha moltes botigues que ho venen i sinó el Tenzenis també tenen molts models de sostens i econòmics potser n’hi ha un d’aquest estil.
Hola,
Gràcies per les respostes aniré a mirar aquests llocs que comenteu, la del kiabi ja l'he vist per internet que la tenen. Al final sembla que n'hi han per tot arreu!!
Gràcies per les respostes aniré a mirar aquests llocs que comenteu, la del kiabi ja l'he vist per internet que la tenen. Al final sembla que n'hi han per tot arreu!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |